Fitomed dla włosów.

Autor: Unknown
O mojej naturalnej  pielęgnacji twarzy z kosmetykami Fitomed pisałam tutaj , dziś nareszcie przyszedł czas na podsumowanie ziołowej  kuracji-tym razem dla włosów.
W pielęgnacji tłustych włosów,takich jak moje bardzo ważne jest oczyszczenie skóry głowy, tylko wtedy skóra będzie dobrze funkcjonować,bo  pozwoli na zmniejszenie łojotoku. W dokładnym jej oczyszczaniu bardzo pomocne okazują się nie środki drogeryjne, tylko właśnie zioła. Dobrym sposobem może być samodzielne przygotowanie  szamponu, najlepiej z korzenia mydlnicy lekarskiej lub z łopianu, czy kory wierzby.
Jeśli jednak nie masz przekonania do samorobionych kosmetyków, bo takie szampony dość trudno się używa, ze względu na znikome pienienie, oczywiście nie odradzam, bo na pewno są najzdrowsze, jednak mam dla Was ciekawą alternatywę:



Szampon ziołowy dla włosów tłustych z mydlnicą lekarską, dokładne informacje możecie poczytać tutaj.



Szampon mieści się w opakowaniu "z klikiem" Bursztynowy kolor, niezbyt gęsta konsystencja, a do tego typowy ziołowy zapach, przyzwyczajona do kosmetyków drogeryjnych w pierwszym momencie kręciłam troszkę nosem, ze nie ten zapach, nie pieni się tak, jak bym chciała, ale ok. chcemy naturalności i ziół, więc tak to będzie wyglądało i trzeba się przyzwyczaić. Opakowanie 250 ml wystarczyło na miesiąc używania, przy myciu co 2 dni, więc w sam raz. Co dał moim włosom?
-zmywa dokładnie cały codzienny brud, piankę, żel czy lakier
-włosy są dobrze oczyszczone, aż czuć na nich uczucie skrzypienia
-włosy dłużej utrzymują świeżość, są lekkie i sypkie jeszcze na drugi dzień po myciu-a to u mnie sporo, więc częsciowo sprawdza się obietnica producenta co do zmniejszenia przetłuszczania, choć trzech dni bez mycia już bym nie wytrzymała.
-mają ładny zdrowy połysk
-jesli chodzi o działanie przeciwłupieżowe-nie wiem, ponieważ nie mam z nim problemu
Niestety minusem może okazać się potrzeba użycia po nim odżywki, ponieważ bez niej nie mam szansy rozczesać włosów-urok włosów lubiących chemikalia.
Myślę, że to może być dobry szampon służący gruntownemu umyciu włosów i skóry głowy.
 No a jeśli szukacie ziołowej  odżywki do włosów farbowanych, to proponuję Wam przyjrzeć się
Odżywce ekstraziołowej do włosów koloryzowanych z Herbatą i Henną do poczytania tutaj





Kolejna buteleczka "klikowa" z gęstą mazią w odcieniu brązu. Przyjemny zapach, nie typowo ziołowy, być może to połączenie henny i herbaty. Włosy po użyciu są miękkie,  dobrze się rozczesują a dodatkowo to sposób na lekkie, naturalnie przyciemnienie włosów, ponieważ na moich zauważyłam delikatne kasztanowe refleksy, które ładnie wyglądają w słońcu.
Jedno rzecz, do której mogłabym się "doczepić" , to opakowania-typowo apteczne, które nie do końca przypadły mi do gustu ze względu na papierowe naklejki, które pod wpływem zamoczenia wodą stały się niewyraźne, odklejają się i wyglądają niezbyt estetycznie. Jednak w dobie zanieczyszczenia środowiska, gdy szukamy kosmetyków zdrowych, ekologicznych, ziołowe apteczne kosmetyki  są naprawdę dobrą alternatywą dla kosmetyków nadzianych chemią i ulepszaczami.
A jak u Was z pielęgnacją włosową-wybieracie kosmetyki "drogeryjne" czy raczej stawiacie na zioła?
Zdradźcie nazwę ulubionego szamponu.



20 komentarze:

FantasMałgorie pisze...

Henna i szampon w jednym - fajna sprawa:)
Ja akurat szampony wybieram drogeryjne widocznie mam tak zanieczyszone że mi dobrze służą ale chciałbym się przesstawić na bardziej naturalne, ziołowe tory ;)

Lena Wikasa pisze...

Moja mama używa tego szamponu i jest bardzo zadowolona :)

Unknown pisze...

Fajne połączenie szamponu i henny:):)

Zareklamowana Paula pisze...

Im więcej czytam o Fitomed, tym bardziej chcę wypróbować ;)

Kinga pisze...

lubie produkty tej marki,sa bardzo fajne :)

miraga pisze...

Też mam ten szampon, obecnie używam razem z mężem. Rzeczywiście plącze włosy, ale ja zawsze nakładam po myciu odżywkę, więc nie ma to znaczenia.

Alicja S. pisze...

hmmm, w zasadzie nigdy nie miałam ziołowych. Ale jak dla tłustych włosów to dla mnie jak nic. Chyba będę musiała wypróbować jakieś ziołowe specyfiki, może akurat się okażą trafione;)

Angelika M. pisze...

Zawsze mnie ciekawiły te produkty Fitomed :)

IVONA pisze...

typowo ziołowe produkty niestety przesuszaja mi skórę głowy:)

Kathy Leonia pisze...

u mnie zwykle podobnie jak u Ivony - zioła mi robią susz na głowie:)

Unknown pisze...

Niestety z tego co widze to w składzie jest SLS a chyba przez ten własnie składnik skóra mojej głowy jest podrażniona :(

www.natalia-i-jej-świat.pl pisze...

Ja raz uzywałam żelu do mycia buzi i był okropny, ale może kosmetyki do włosów mają fajne.

Kasia_mama_Stasia pisze...

Ciekawy produkt;)

Unknown pisze...

no czego to ludzie nie wymyślą

Madziakowo pisze...

fajne produkty:)

bazylove pisze...

Ja jak na razie używam szamponów z Timotei i mi służą, ale w niedalekiej przyszłości mam zamiar znaleźć jakiś naturalny szampon :)

macchiato707 pisze...

ja też mam tłuste włosy :( ale od jakiegoś czasu nie używam szamponów przeznaczonych właśnie do włosów przetłuszczających się, tylko sięgam po te nawilżające.

li_lia pisze...

Kosmetyki swoją drogą, ja się zastanawiam czy Tobie Serduszko obrączka się w rączkę nie wrzyna?
Pamiętam, że moją pan maż na żywca mi przecinał na dłoni, bo mi tak łapy puchły, że zdjąć złota nie mogłam.

dakota pisze...

wyglądają szalenie zachęcajco, może się skuszę...

Dobre Dla Urody pisze...

Zachęcająca recenzja, nie stosowałam jeszcze żadnego produktu tej firmy ;)

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting