Paczuszkowo i przypomnienie o rozdaniu

Autor: Unknown
Nie wiem, czy lubicie takie posty paczuszkowe, ja bardzo lubię do Was zaglądać, cieszyć się no i odrobinę zazdrościć nawiązanych współprac i wygranych.
 Witaminki "zafiglowane" u http://martafigluje.blogspot.com/ z uroczym liścikiem , i ozdóbkami, które już Julka skonfiskowała. Zapraszam na jej bloga, bo oprócz cudownych zdjęć dodaje bardzo ciekawe recenzje.
                                          Bingo Spa-ma się to nazwisko na końcu alfabetu/
                         Z Mia Calnea dbam o stópki-jak na razie akcesoria się sprawdzają
  Bandi i jej krem z kwasami, na początku chciałam, potem się bałam, na wynik testów jeszcze troszkę muszę poczekać
                     Próbka pudru Synesis z akcji na FB-liczyłam na pudełeczko, a tu folijka

                    Biedronkowe pieluszki "Dada", co prawda 1 rozmiar, no zobaczymy

2 maseczki z Efektimy -oczyszczająca i nawilżająca
Znane lakiery blogerek Wibo, to akurat kupione, ale co ciekawe te same lakiery, a zupełnie inaczej się sprawują-recenzja niedługo

Przypominam o rozdaniu klik można zgłaszać się do dzisiaj
A my jutro na przyjęcie do mojego chrzesniaka, mam nadzieję, że pogoda dopisze, bo dziś cały czas pada.
No to my się bierzemy za prasowanie koszul, i sukienek -jedna z masą falbanek, a druga-"bombka-najgorsze typy do prasowania. Jak to mówi mąż : "szpachtelkujemy się"

29 komentarze:

Alieneczka pisze...

właśnie dziś zdenkowałam Bandi, wielbię ten krem
bardzo skuteczny ;) jak na tak łagodny w sumie kwas ;)

Unknown pisze...

Ja wygrałam na profilu Bandi na fb nową maseczkę eksfoliującą, nadal czekam na przesyłkę ale jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi :) Jest podobno idealna dla cery mieszanej :)

Ciekawska Magdalena pisze...

mm przyjemna ilość paczuszek :)

Kinga pisze...

gratuluje paczuszek - wspaniałe :)

nusinka pisze...

Fajne paczuszki :)

miraga pisze...

Fajne rzeczy.
Gratuluję witaminek.
I miłej imprezki.

Zakochana w kolorkach pisze...

Udanej zabawy;)Koszule chętnie bym wyprasowała bo lubię;)

FantasMałgorie pisze...

Nie znosze prasowania..paczuchy zawsze ciesza :-)

zaczarowanaa pisze...

świetne paczuchy! :)
i lakierek brzoskwiniowy bardzo mi się spodobał :)

mela pisze...

Gratuluję współprac :)

gosiawk pisze...

ja kupuję pampersy tylko te z biedronki
fajne przesyłeczki

Thestreetpink pisze...

z efektimy napewno bedziesz zadowolona;]

Unknown pisze...

Ja również uwielbiam posty paczkowo-współpracowe :)

Unknown pisze...

Same cudowności :) Czekam właśnie na tem krem Bandi.

Z mojego punktu widzenia pisze...

Bardzo fajne rzeczy :)

Angelika M. pisze...

Gratulacje :)

bazylove pisze...

No, no.. ile paczuszek :D

Lena pisze...

Z lakierów wibo z tej serii akurat to mam zielony.. Nie podoba mi się i strasznie wolno schnie.
Ciekawa jestem jak sprawdzi się Bandi, miałam od nich peeling morski i bardzo fajny produkt.

Zareklamowana Paula pisze...

Gratuluję :D

macchiato707 pisze...

Takich paczuszek to tylko pozazdrościć :) życzę udanej zabawy dziś :)

Natalia | jakpiekniebyckobieta.pl pisze...

Ja uwielbiam posty paczuszkowe ;) Lubię oglądać czyjeś wygrane, współprace czy zakupy :) Także życzę jak jak najwięcej współprac, a co się z tym wiąże- fajnych notek :)

PureMorning pisze...

Fajne paczuszki :))

Lena Wikasa pisze...

Bardzo lubię kremy Bandi

marwiol5722 pisze...

no prosze jakie cudasne masz paczuszki

Glamourka89 pisze...

Gratuluję wygranej:) Ja również mam te pieluszki Dada oraz maseczki od Efektimy:)

Weronika pisze...

Świetna przesyłki, zresztą bardzo spodobały mi się akcesoria do stópek :-)

rudnicka.blox.pl

Alicja S. pisze...

Próbka pudru w folijce.. Przegięli:)) paczuszki są super:))!

anenia pisze...

ale fajne przesyłki...teraz masz co testować ...ciekawi mnie krem z Bandi

MagdaleNails pisze...

ale wysyp paczuszek! :) Też mam BingoSpa, ale tego Mia Calnea zazdroszczę :PPP ;)

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting