Żel pod prysznic Forte-sweden

Autor: Unknown

Forte- Sweden, to szwedzka firma, posiadająca w swojej ofercie różnego rodzaju kosmetyki zarówno służące  do pielęgnacji włosów, jak i całego ciała. Większość ich Marek  jest Wam zapewne znana:
On line-kosmetyki myjące oparte na roślinnych składnikach
Mrs. Potter-pielęgnacja włosów oparta na naturalnych recepturach
Romantic-profesjonalne kosmetyki do stylizacji i pielęgnacji włosów
Corine de Farme-naturalne produkty dla kobiet i niemowląt
Nature Cosmetic-produkty do rąk i stóp oraz do higieny intymnej


W naszych okolicach popularne są dwie pierwsze linie, oraz ta dziecięca-bardzo znane i ogólnodostępne praktycznie w każdym sklepie. Dzięki współpracy, mam przyjemność przedstawić Wam kilka tegorocznych nowości tej marki.
 On line  Żel pod prysznic i płyn do kąpieli zapach figi
On line Żel 3w1 dla mężczyzn
On line Pieniąca sól do kąpieli oliwkowa
Romantic maska do włosów z olejem arganowym

Dziś On line Żel pod prysznic 3w1 do mycia twarzy, włosów i ciała pobudzający z nawilżająca gliceryną i ekstraktem z mięty.




Dobrze opisane opakowanie na"klik". W środku znajdziemy dość gęsty-taki w sam raz żel o pięknym czerwono-bursztynowym kolorze i bardzo przyjemnym, świeżym, męskim zapachu, nie potrafię Wam powiedzieć co to za zapach, jednak bardzo mi się podoba, mężula pachnie całkiem całkiem:). Choć zapach na skórze za długo się nie utrzymuje
Pieni się bardzo dobrze i co najważniejsze dzięki zawartości alantoniny i gliceryny, skóra nie jest wysuszona, co jest wieeelkim plusem, ponieważ jak same wiecie niektórzy faceci należą do grupy "anty" i dla nich użycie jakiegokolwiek nawilżacza, to bardzo niemęskie zajęcie.
Włosom, a właściwie tym co z ich zostało krzywdy nie czyni, dobrze myje skórę głowy, włosy są miłe i miękkie w dotyku.
Czyli mój mąż z żelu bardzo zadowolony-lubi go za zapach, nie wysuszanie skóry, za opcję 3w1 , zażyczył sobie kolejną butelkę , no to ja jako dobra żona kupię mu, tym bardziej, że kosztuje ok. 7 zł za opakowanie 400 ml. , a niech ma, przynajmniej pachnie mi prawdziwym facetem, a nie jak ostatnio Kuszącą gruszką od Lirene, czy smakowitą figą od On line.

18 komentarze:

Alieneczka pisze...

ja mam 'zieloną' wersję ;)
a te żele są nawet w Biedronce, za ok 5zł chyba

też na dniach ten żel zrecenzuję ;)

Darin pisze...

Ciekawy kosmetyk męski. Mój mężczyzna lubi takie 2w1 i 3w1, myślę, że byłby zadowolony i z tego.
Zapraszam Cię na mój konkursik - akcesoria dla maluszka można zdobyć. :)

Kinga pisze...

poszukam go, moze i mojemu sie spodoba, cena jest atrakcyjna :)

zaczarowanaa pisze...

Gratuluje współpracy kochana i zazdroszczę ;D

Ala pisze...

Cena bardzo atrakcyjna ;p może kupie tacie na prezent na urodziny ;p

miraga pisze...

Jak mam produkt 2w1 czy 3w1, to nigdy nie używam do mycia włosów, jakoś brakuje mi przekonania.

Pata bloguje... pisze...

mój mężczyzna lubi z kolei wymysł ANTI-HANGOVER od AXE, nie wiem jak to działa, ale ponoć zabija kaca... :P

macchiato707 pisze...

Wstyd, bo nie słyszałam ani o samej firmie, ani o tych markach. Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

A ja nigdy nic z tej firmy nie miałam :)

Cykadelka pisze...

Zapraszam na ROZDANIE do mnie na bloga!!! Pozdrawiam

Dobre Dla Urody pisze...

Ha, ha, a co Ci kusząca gruszka na mężuli nie podoba się ;) No wiadomo, żartuje, faceci lubią męskie zapachy, a nie jakieś tam gruszki czy figi, choć czasami, z konieczności, muszą używać naszych ;)

Natalia | jakpiekniebyckobieta.pl pisze...

Nie miałam jeszcze okazji testować tych kosmetyków, ale chyba czas najwyższy :)

Kathy Leonia pisze...

a to mężuś za dużo włosków nie ma?;p

PureMorning pisze...

ciekawy ten żel

paauliska pisze...

świetna współpraca :) kosmetyki bardzo ciekawe

black pearl pisze...

Zapraszam na rozdanie:
http://justblackpearl.blogspot.com/2013/05/giveaway.html

li_lia pisze...

Lubię ich kosmetyki. Nie tylko są tanie ale i faktycznie skutecznie działają.

Unknown pisze...

Pierwszy raz widzę żele pod prysznic tej firmy - może mojemu by się spodobał? :)

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting