Mini recenzja Mini Mydełek The Sekret Soap Stores

Autor: Unknown
Dziś  mydełkowo, od  http://www.spakosmetyki.pl/ jakiś czas temu pokazywałam Wam próbki kosmetyków pielęgnacyjnych tutaj opis , dziś chciałam Wam pokazać 3 mydełka , również próbki, tyle, że tym razem troszkę większe, myślę ,że to mniej więcej 1/4 kostki. Wiem, że recenzja próbek, to nie to samo, co pełnowartościowego produktu, jednak wiedziałam, na co się decyduję, bo zależało mi na poznaniu tych kosmetyków



Tym sposobem Julka próbowała mandarynkę z bergamotką

Mini kosteczka o pięknym owocowym zapachu, pieni się nieźle, nie wysusza skóry, ale też nie widzę nawilżenia, które miało zapewnić masło shea o olej z awokado. Mimo wszystko naturalny aromat, i dobre właściwości myjące.
Tata sprawdzał rewitalizację z pieprzem czarnym 
  
zapach faktycznie bardziej dla mężczyzny, choć ja tak do końca pieprzu czarnego w nim nie czuję raczej cedr. Pieni się ok, nie wysusza, myje dobrze, ma za zadanie rewitalizować-czyli  ożywiać, zapach zdecydowanie orzeźwia, ale jest to wg. mnie zapach dla faceta. /posiada delikatne drobinki-myślę, że to cząstki pieprzu. Fajne mydełko, ale raczej męskie.
No i dla mnie się trafiło mydełko rumiankowe 

Delikatny  i naturalny zapach rumianku, z zatopionymi w kostce suszonymi drobinkami tego zioła.Dobrze myje, pieni się najsłabiej z nich, jednak wystarczająco. Jest najbardziej kremowe i jakby "najtłuściejsze " z nich.
Mydełka wystarczyły na ok. tydzień, głównie używaliśmy do mycia rąk,  nie wiem jak sprawdzają się po dłuższym stosowaniu, jednak mimo wszystko jestem dla nich na Tak. Nie wysuszają, nie robią krzywdy,mają przyjemne naturalne zapachy. 
Zaczynam pomalutku przekonywać się do naturalnych mydełek.
Zapraszam Was do sklepu z Naturalnymi kosmetykmi oraz na FB.





18 komentarze:

Alicja S. pisze...

Mydełko rumiankowe wydaje się być super :) to z pieprzem też ciekawe ale nie wiem czy na nie bym się skusiła :D

Subiektywna pisze...

Urocze są takie małe mydełka :)

Glamourka89 pisze...

U mnie również recenzja mydełek z The Secret Soap Store:-)

Alieneczka pisze...

zgadzam się
i na pewno ślicznie pachną ;)

zaczarowanaa pisze...

ja miałam również to mydełko ale całkiem inny zapach :D

Unknown pisze...

mam te mydełka:)

Testerka pisze...

Słodkie mydełka :)

miraga pisze...

No one są takie malusie, że po moich testach teraz córcia ich używa do mycia rączek :)

Kinga pisze...

fajne sa te mydełka :)

Lamia Riae pisze...

Nie znam nie znam :/

Madziakowo pisze...

tez mi sie rumniankowe spodobalo:)

QueenIris pisze...

Wyglądają bardzo zachęcająco:P

Pata bloguje... pisze...

ja też mam, ale muszę sobie zafundować dłuuuugą kąpiel, żeby się za nie w końcu zabrać ;)

Unknown pisze...

Wieki nie używałam takich zwykłych mydełek, u mnie zawsze goszczą mydła w płynie ;)

Angelika M. pisze...

To z pieprzem mnie ogromnie zaintrygowało :)

Zareklamowana Paula pisze...

wyglądają bardzo ciekawie :D

macchiato707 pisze...

Ta mandarynka musi pachnieć obłędnie :) Ja raczej nie skuszę się na takie mydełka, bo najbardziej lubię mydła w płynie, wygodniej mi się uch używa :)

Lena Wikasa pisze...

Mam mandarynkę z bergamotka dużą kostkę.Pachnie obłędnie

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting