The Sekret Soap Store

Autor: Unknown
Zaintrygowana fantastycznym działaniem kremów do rąk z masłem shea, o których czytałam dużo dobrego, podjęłam współpracę z marką Scandia Cosmetics , która w swojej ofercie ma zestaw naturalnych kosmetyków pod nazwą The Secret Soap Store. W sumie nie jest to tak do końca typowa współpraca, ponieważ do testów otrzymałam jedynie kilka próbek, a jak same wiecie, próbki, to tylko w zasadzie tylko wstępne sprawdzenie czy warto inwestować w dany kosmetyk. Gdzie jeszcze próbka zapachu, pozwoli mi na zbadanie czy dany aromat mi odpowiada i jak zachowa się na skórze przez cały dzień, czy kolorówka, dzięki której znajdę odcień pasujący do mojej cery, tak próbki pielęgnacyjne raczej służą do  wstępnej oceny konsystencji, zapachu i czy dany produkt nie spowoduje u mnie podrażnień.
No więc dziś próbeczki: 
Krem do rąk z masłem shea -zielona herbata 1 sztuka próbka 3 gr.-2 aplikacje


-biały, dość gęsty, ale szybko się wchłania
-skóra dłoni jest miękka'
-przyjemny, naturalny zapach zielonej herbaty
Krem do rąk z masłem shea -pomarańcza 1 sztuka próbka 3 gr.-2 aplikacje
- działanie tak samo jak poprzednik,cudowny, długo utrzymujący się zapach pomarańczy-ten być może kupię choć kosztuje ok.22 zł za 70 ml
Masło regeneracyjno-rozświetlające: 2 próbki 3 gr -1 aplikacja na całą rękę


-lekka konsystencja, szybko się wchłania, miły świeży zapach, na skórze pozostawia delikatne złote drobinki-dla mnie niekoniecznie, bo nie chcę się świecić jak choineczka
Krem do twarzy arganowy: 2 próbki 3 gr-na 4 aplikacje


-przyjemny efekt nawilżenia
-skóra miękka i delikatna
-jest przeznaczony dla każdej cery, jednak u mnie powodował przetłuszczenie i świecenie się
Eliksir do ciała arganowy 2 próbki 3 gr -1 aplikacja na drugą rękę

http://www.spakosmetyki.pl/arganowy-eliksir-do-ciala-250ml
-lekki, delikatny
-łatwo się wchłania, nie pozostawia filmu
Cieszę się, że mogłam sprawdzić działanie chociaż tych próbek, oczywiście nie twierdzę, że po jednym, czy dwóch użyciach wszystkie te kosmetyki "och i ach działają cuda". Jednak pomarańczowy krem do rąk kusi mnie bardzo, natomiast arganowy do twarzy, zdecydowanie odpada przy mojej cerze mieszanej.
Najważniejsze, ze dane mi było poznać składy, gdzie w kremach do rąk 20% masło shea jest na 2 miejscu, a przy kolekcji arganowej na trzecim miejscu uplasował się olej arganowy.
Przyznam się szczerze, że i mój nos miał przyjemną ucztę obcując z tak przyjemnymi, świeżymi, naturalnymi zapachami
Kosmetyki te nie zawierają parabenów, peg-ów, alkoholu, Sls, silikonów, ftalanów, olejów mineralnych i pochodnych ropy naftowej.
Zajrzyjcie na Stronę producenta tutaj
W kolejnym poście zapraszam Was na recenzję mydełek, tu już troszkę więcej napiszę, ponieważ próbki są dużo większe i tak się miło złożyło, że i mąż i Julka i ja -każde z nas testuje inne mydełko.


15 komentarze:

Alicja S. pisze...

fajne nowości, ale rzeczywiście ten pomarańczowy krem do rąk korci ^^

zaczarowanaa pisze...

jeszcze nie miałam nic z tej firmy, ale widzę że dużo blogerek podejmuje z nią teraz współprace ;)

li_lia pisze...

Przepraszam, ze będę marudna, ale bardzo mnie irytuje, gdy firma nawiązuje współpracę z blogerką i wysyła jej próbki. Przecież oceniając kosmetyki bierzemy również pod uwagę ich opakowanie, które nie tylko ukazuje zewnętrzną otoczkę produktu, ale ma wpływ na wydajność przez dozowanie). W przypadku kremów do rąk istotny jest sposób otwarcia, funkcjonalność tubki itp.

Buźka i udanego weekendu :*

Kinga pisze...

kosmetyki fajne, szkoda tylko, że to próbki :)

Unknown pisze...

Szkoda, że nie jeden wymiarowy produkt zamiast kilku próbek :/

Angelika M. pisze...

Uwielbiam ich kremy do rąk. Miałam pełnowartościowy o zapachu porzeczki... cudo :)

gosiawk pisze...

jest tyle kosmetyków firm o których nigdy nie słyszałam nie wiedziałam że szok jakby to wszystko wstawili do hipermarketów to by powstał mega sklep kosmetyczny cały dzień można by tam siedzieć
rzeczywiście firma się nie popisał wysyłając próbki które można dostać bez współpracy
pozdrawaiam

PureMorning pisze...

ciekawią mnie zapachy tych kremów do rąk.

Beata Anna B-k pisze...

Zostałaś nominowana do Liebster Award! Zapraszam po szczegóły :)
http://bethiiii.blogspot.com/2013/04/liebster-award.html

miraga pisze...

Ten kremik Pomarańcza świetnie pachnie.

FantasMałgorie pisze...

Zapachy są obłędne :)

Unknown pisze...

To cudo arganowe może być bardzo fajne:)

Kathy Leonia pisze...

ach mam chrapke na ten arganik :D

Kasia_mama_Stasia pisze...

Super produkciki;)

Lena Wikasa pisze...

Miałam arganowy balsam do ciała.Zapach zniewalający

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting