Owocowa energia dzięki mydełku, które pachnie.

Autor: Unknown
Glicerynowe mydło probiotyczne -nazwa brzmi dość sztywno, jeśli jednak dodamy do tego, że zawiera mleczko migdałowe oraz jogurt, jest wyrabiane ręcznie oraz jest naturalne, to już w tym momencie warto na własnej skórze przekonać się o jego działaniu. Takie właśnie jest mydło pochodzące z Mydlarni Eco Bańka .
                  Bardzo fajnie opakowane w przeźroczystą folię z kokardką, mamy gotowy pomysł na prezent.



Same powiedzcie, czy takiemu skarbowi nie powinno się zapewnić 
 najlepszych i najzdrowszych produktów. 
Kostka w formie trapezu wielkości 100 gr. Pierwsze co mnie zauroczyło, to kolor czerwono-malinowy, wpadający w róż-takie śliczne połączenie galaretki z jogurtem wiśniowym. Urzekł mnie zapach bardzo naturalny przypominający  przepyszny domowy dżem wiśniowy, działa na zmysły pobudzająco, nastraja pozytywną energią na cały dzień. Popełniłam grzech zapachowy , odcięłam odrobinę i włożyłam do szafy , dzięki czemu teraz moje ubrania pachną bardzo smakowicie.
W myciu sprawdziło się również świetnie, bardzo dobrze namydla ciało, usuwa brud( sprawdzałam na Julkowych łapkach), pozostawia na skórze apetyczny zapaszek. Jest to mydło glicerynowe, więc nie wysusza skóry. Nawet po umyciu twarzy nie czuć ściągnięcia czy napięcia.Kosmetyk, który przekonuje mnie do zmiany żeli na naturalne mydła.
Na początku odrobinę denerwował mnie jego kanciasty, trapezowy kształt, co chwilę wypadywało mi z ręki, jednak po "wymydleniu" rogów, używanie jest łatwiejsze.


Zapraszam Was na Stronę Mydlarni Eco Bańka ,oraz na profil FB  Znajdziecie nie tylko mydła, ale też masę innych naturalnych kosmetyków.

31 komentarze:

AnnaBlog pisze...

musi pachnieć bajecznie :)

Balbina Ogryzek pisze...

Wygląda ślicznie, jak wiśniowa galaretka :-) a Jula jak dama :-) kapelusik, sukienka, kwiat :)

Unknown pisze...

Co tam mydełko córcia przesymatyczna:)

Unknown pisze...

Kocham takie mydełka :)
Pozdrowienia dla małej modelki :)

Natalia | jakpiekniebyckobieta.pl pisze...

Wygląda świetnie :) Pewnie pachnie równie dobrze ;)

Pata bloguje... pisze...

jak ja lubię takie prawdziwie naturalne i pachnące... och :)

Unknown pisze...

wyglada slicznie

li_lia pisze...

Przypomina mi truskawkowe ptasi mleczko w galaretkowej otoczce. Najchętniej bym je... zjadła ;)

Kinga pisze...

swietne jest to mydełko, bardzo je lubie:)

Testerka pisze...

Na pewno pachnie fantastycznie :) Coraz bardziej przekonuję się do takich mydełek :)

Anonimowy pisze...

Ja bym go chyba zjadła, tak apetycznie wygląda hehe:)

QueenIris pisze...

Mydełko wygląda zjawiskowo:)

Angelika M. pisze...

Uwielbiam takie barwne mydełka.

Unknown pisze...

Ślicznie wygląda pewnie jeszcze lepiej pachnie

Unknown pisze...

Urocze to mydełko, a jeszcze bardziej córcia :)

Madziakowo pisze...

zgadzam sie:P

miraga pisze...

Też byłam ciekawa tego mydełka.

klaudi13m pisze...

Naturalne i tak cudnie wygląda :-D

Margaretkaw pisze...

Córcia lubi ładne zapachy :)
Mydełko w bardzo soczystej kolorystyce.

Greg pisze...

Witamy!
Dziękujemy za odwiedziny, komentarz, a przede wszytsim zapraszamy Cię na konkurs !!

Alicja S. pisze...

wooow ! to mydło wygląda naprawdę niesamowicie! i faktycznie dobry pomysł na prezent :)

ruda pisze...

Uwielbiam pachnące mydełka.

Kosmetyki Panny Joanny pisze...

jej sam wygląd mydła przyciąga oko

Anna pisze...

Ja bym zostawiła na ozdobę takie mydełko.. Pięknie wygląda. :D

Pestka pisze...

Sama bym chętnie takie mydełko przetestowała :)
Obserwuję i czekam na dalsze posty :)

Pozdrawiam
http://avida-dolars.blogspot.com/

Agnieszka eS. pisze...

ojojuu jakie ładne, mi by było szkoda go używać :P

Z mojego punktu widzenia pisze...

Wygląda super :) uwielbiam tego typu mydełka :)

Unknown pisze...

Mmm, musi mieć bajeczny zapach :)

A. pisze...

Cudne to mydełko :) Zostałaś nominowana do Liebster Award, po szczegóły zapraszam do mnie :)

PureMorning pisze...

bardzo ciekawe to mydełko :))

Unknown pisze...

ciekawe jak pachnie:)

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting