Intymnie z Pharmaceris M

Autor: Unknown
Higiena intymna, to ważna sprawa, o której powinna pamiętać każda kobieta.  Moja podstawa, to dobry kosmetyk do mycia, choć przyznam, że kiedyś trafiłam na panią ginekolog, która uparcie twierdziła, że nie ma sensu używać preparatów do higieny intymnej, ponieważ i tak płyn nie zadziała, spływając podczas prysznicu, była to młoda lekarka, nie potrafię się ustosunkować do jej opinii, jakoś nie chce mi się wierzyć, w tę teorię.
Ciąża to czas dokładniejszej dbałości o ciało, odpowiednia dieta, aktywność, kosmetyki nawilżające, ale też zwiększa się poziom żeńskich hormonów-estrogenów, które sprawiają, że ph pochwy zmienia się z kwaśnego na zasadowe, co może prowadzić do zwiększonego ryzyka infekcji. Aby im zapobiec należy przestrzegać zasad higienicznych oraz używać preparatów o kwaśnym ph.






Takim preparatem jest żel do higieny intymnej dla kobiet w okresie ciąży i karmienia Pharmaceris M, który zawiera kwas mlekowy, wyciąg z kwiatu wiciokrzewu,, olej canola, alantoinę.
Tu mamy do czynienia z przeźroczystym, bezzapachowym żelem, który znajduje się w butelce z wygodną  pompką-moje ulubione rozwiązanie. Lekko się pieni, odświeża, przynosi ulgę, nie szczypie. Jest bardzo wydajny, opakowanie 300 ml spokojnie wystarcza na dwa miesiące.Żadnych dolegliwości nie odczuwam, więc mogę z czystym sumieniem polecić każdej kobiecie.
Żel poznałam dzięki portalowi Siostra Ania


15 komentarze:

Kinga pisze...

BARDZO ŻAŁUJE, ZE SIE NIE ZGŁOSIŁAM, NORMALNIE PLUJE SOBIE Z BRODE, TE KOSMETYKI SA ŚWIETNE :)

Unknown pisze...

Super. Nie trafiłam jeszcze na niego. Uważam że higiena w ciąży jest bardzo ważna, szczególnie jak są upały.... mi non stop jakaś infekcja się przyplątywała, pomimo codziennych pryszniców.

Unknown pisze...

Ciekawe to cudeńko

miraga pisze...

Super, że trafiłaś teraz na taki dobry produkt. Mój ginekolog zawsze poleca mi Lactacyd lub szare mydło.

Weronika pisze...

Szczerze mówiąc jakoś obawiam sie takich kosmetyków- wiem, że nie ma powodu, ale to chyba silniejsze ode mnie :-))

rudnicka.blox.pl

QueenIris pisze...

Bardzo fajny produkt, ja najczęściej używam Lactacyd;)

Natalia | jakpiekniebyckobieta.pl pisze...

Ciekawy wpis ;) Ale warto nadmienić na początku, że o higienę powinna dbać nie tylko kobieta, ale i mężczyzna ;p haha :D - tak dla sprostowania xDDD

Pozdrawiam xD

Madziakowo pisze...

swietna firma, b. ja lubie :P

little.monster. pisze...

ja posiadam balsam do ciała z tej firmy i jestem z niego zadowolona, tego żelu nie miałam ;)u mnie najlepiej sprawuje sie Latacyd!

li_lia pisze...

Kiedyś nacięłam się na hipoalergiczny płyn. Zamiast koić tak mnie podrażnił, że na samą myśl zbiera mi się na płacz. Uroki testowania ;)

www.natalia-i-jej-świat.pl pisze...

Miałam kiedys od nich piankę do higieny, a teraz uzywam zelu z biedronki.

Unknown pisze...

Czy te kosmetyki tylko są dla kobiet w ciąży?

PureMorning pisze...

ciekawy ten płyn. Ja aktualnie używam z Lirene.

Sówka81 pisze...

JA jetem wierną fanką Bielendy od czasów gdy miałam możliwość testowania.

Natalia | jakpiekniebyckobieta.pl pisze...

Utarło się tak, że tylko kobieta powinna być czyściutka, fajniutka itp :D A tym czasem zapomina się o facetach ;) Miło, że się ze mną zgadzasz :)

Również dodaję :*
Pozdrawiam, darmoszki :)

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting