To bee continued

Autor: Unknown
Oł  Matko teraz czuję się jak nastolatki, które zawieszają blogi po to, by poczytać komentarze w stylu :plis nie odchodź"....
Niestety muszę na razie zawiesić moją Malinową Chatkę, powód, to oczywiście dwójka moich uroczych skarbów, którym muszę poświęcać swoją uwagę. Dziecko chodzące i dziecko prawie już siedzące dają mi ostro w kość. W ciągu dnia nie mam szans na pisanie, mój laptop zawalony jest bajkami o Dorze i śwince Peppie, a wieczorami co prawda ojciec zajmuje się maluchami, no ale wiecie jak to jest, Julka wpada co chwilę: "mama co robisz?, "daj pić" "włącz Dorę". Mężula też jest zdolny, bo jak tylko Dominik zaczyna jojczeć, to słyszę z pokoju "mama, a może on głodny", "mamcia, a może on ma kupsztaka"
A na koniec tekst: "no przecież daliśmy Ci odpocząć" Taa jasne, teraz jak mąż zostaje z dziećmi, profilaktycznie wyjeżdżam samodzielnie na kawusię i mam święty spokój.
Znaczy, to nie jest tak, że jestem całkowicie uzależniona od moich dzieci, czy też nie radzę sobie z obowiązkami domowymi, no ale czasu mało, a przy dwójce dzieci, to ten czas się podwaja, gdzie przygotowanie do samodzielnego  wyjścia, to max 15 min, przy samej Julce, to był czas ok. pół godź, no to przy dwójce dzieci, to zanim się zbierzemy do kupy-godzina.
Trzymajcie kciukasy, żeby Julia dostała się do przedszkola, mam nadzieję, że ją przyjmą, bo jest na liście.
Więc mam ambitny plan wrócić do bloga we wrześniu, no chyba, że jakimś cudem dzieci mi spokornieją i zaczną bardziej zajmować się sobą osobiście, a nie tym co matka robi.
Pięknie dziękujemy, że byliście z nami przez ten cały czas no i mam cichutką nadzieję, że na nas zaczekacie i nie zapomnicie.
A zatem do zobaczenia i do napisania.





PODPIS

17 komentarze:

Angelika M. pisze...

Będę czekać na twój powrót :)

Kinga pisze...

powodzenia, ale szczerze powiem, że szkoda, bo chociaz raz w tygodniu powinnaś coś naskrobac :)

Z mojego punktu widzenia pisze...

Powodzenia :) i wracaj szybciutko :)

pirelka pisze...

To zrozumiałe, że masz swoje życie i czasami trzeba odciąć się od społeczności online :) Rodzina jest najważniejsza. Czekam na powrót :)

Unknown pisze...

Oczywiście że będę czekać:):) Trzymam kciuki i czasem coś naskrob:) A na profilaktyczną kawę już od dawna czuj się zaproszona:)
:*
Ucałuj szkraby:)

Zakochana w kolorkach pisze...

na pewno będę czekać na Ciebie;)

miraga pisze...

Wcale się nie dziwię, że brakuje Ci czasu, ale rodzinka najważniejsza.

gosiawk pisze...

cierpliwości i wytrwałości życzę
oraz szybkiego powrotu do nas :)

Testandwrite pisze...

"Nieeeee odchodź....!" hehe :) Też mieliśmy ponad pół roku przerwy, chociaż w sumie trochę żal, bo ciężko odzyskać część wyświetleń. Nie namawiam do całkowitego powrotu od razu (bo piszesz, że obecnie przy dzieciach się nie da) ale spróbuj chociaż co jakiś czas pisać. Post raz na tydzień jakoś powinno udać się w klawiaturę wstukać, a potem zawsze łatwiej będzie wrócić, gdy odciąży Cię trochę przedszkole :)

elpiss pisze...

ano, tak to jest z tymi mężulami, ledwo do laptopa siądę to słyszę, "prezent dla mamy" ;) a później, no przecież sobie odpoczęłaś :P
na razie tylko jedno, które lubi samo się jeszcze zająć ;)

Dobre Dla Urody pisze...

No to wracaj najszybciej, jak dasz radę ;)

Anonimowy pisze...

Wracaj jak najszybciej!

U mnie DIY z wydmuszkami. Zapraszam :)

Youdeetah pisze...

Haha, Peppa mnie rozwaliła ;) Trzymam kciuki za przedszkole, wracaj do nas! :)

Anonimowy pisze...

LETNI ZJAZD CENOWY!!!

Plasma Car teraz tylko 120 zł! Tak tanio jeszcze nie było!

Zapraszamy na: http://www.twoja-przygoda.pl

Unknown pisze...

Będzie mi Ciebie brakowało :( wracaj do nas szybko kochana! :*

Anonimowy pisze...

WOW just what I was looking for. Came here by searching forr gps
navigation system

my webpage ... brother inkjet printer [getyourphonebetter.wordpress.com]

Kasia i jej kobiecy świat pisze...

CZekamy na powrót

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting