Solgar witaminy dla kobiet w ciąży i matek karmiących.

Autor: Unknown
Witaminy w ciąży brać czy nie brać-oto jest pytanie!
Przyszła mama  jest zasypywana dobrymi radami dotyczącymi diety i odżywiania, cały czas wśród starszego pokolenia panują przesądy, jakoby powinno się jeść za dwoje-czyli dużo i treściwie. Ale najnowsze badania przekonują do tego, aby jeść nie "za dwoje", tylko " dla dwojga". Co to oznacza?-a no właśnie to, aby zmienić swoją dietę na korzystniejszą dla siebie i maluszka. Nie chodzi nam przecież o to, aby roztyć się i potem przez najbliższe x lat cierpieć z powodu nadwagi spowodowanej ciążą, bo jadłam za dwoje, tylko szczęśliwie urodzić( mieć siłę na ciążę i poród) zdrowe dziecko. Trudne?-Nie 
Wystarczy zadbać, aby w diecie znalazło się więcej świeżych owoców i warzyw, dołożyć do posiłków więcej chudego mięsa i nabiału, pokochać ryby i  kasze.  Jeśli kobieta w ciąży odżywia się racjonalnie w zasadzie nie musi dodatkowo brać witamin. Jednak same doskonale wiecie jak trudno zimą kupić świeże owoce i warzywa i mieć pewność, że zawierają one witaminy i minerały- no tak sklepowe półki uginają się od pięknych świecących owoców, jednak czy one na pewno dostarczą mi to, czego mój maluszek potrzebuje? A co z rybami-których nie znoszę, lub kaszami, które są ble?
Po konsultacji z moim ginem ustaliliśmy, że wszelkie preparaty witaminowe są jedynie uzupełnieniem diety. Ciężaróweczka powinna sięgać po nie , jeśli podejrzewa, że jej jadłospis nie dostarcza organizmowi odpowiednich składników, pamiętając, że u  kobiety w ciąży zapotrzebowanie na witaminy wzrasta ok. 30%, a na minerały ok.50%. Zawsze należy pamiętać o uważnym przeczytaniu ulotki , bo nawet jeśli preparat jest przeznaczony dla kobiet w ciąży, to mogą być przeciwskazania. Witaminy też można przedawkować, dlatego należy stosować tylko zaleconą dawkę.
Czyli brać czy nie brać-ja jednak biorę, po to, aby zapewnić maluszkowi prawidłowy rozwój.
Chciałam Wam pokazać dziś suplement diety, który obecnie stosuję, jest to zestaw witamin i minerałów prenatalnych dla kobiet w ciąży oraz matek karmiących marki Solgar .

SPOSÓB UŻYCIA

  • DAWKOWANIE2 tabletki dziennie
  • OPAKOWANIE60 tabletek
  • KURACJA30 dni

Każda tabletka zawiera:

  • Wapń (cytrynian, węglan)325 mg
  • Magnez (cytrynian, tlenek)112,5 mg
  • Białko sojowe40 mg
  • Witamina C (kwas L-askorbinowy)25 mg
  • Żelazo (dwuglicynian†)7 mg
  • Naturalny Beta-karoten0,9 mg
  • Zawiera inne karotenoidy2,4 μg
  • Biotyna (w preparacie)75 μg
  • Witamina E (7 IU bursztynian d-alfa tokoferylu)5 mg
  • Witamina B3 (amid kwasu nikotynowego)5 mg
  • Cynk (dwuglicynian††, tlenek)3,75 mg
  • Kwas L-Asparginowy5 mg
  • Glicyna5 mg
  • Miedź (dwuglicynian††, glukonian)0,5 mg
  • Kwas pantotenowy (pantotenian wapnia)2,5 mg
  • Mangan (dwuglicynian††, glukonian)0,25 mg
  • Inozytol2,5 mg
  • Cholina (dwuwinian)1 mg
  • Witamina D (100 IU prep. ergokalcyferolu)2,5 μg
  • Kwas foliowy200 μg
  • Selen (L-selenometionina)6,25 μg
  • Jod (jodek potasu)37,5 μg
  • Witamina B6 (pirydoksyna kwasu solnego)0,625 mg
  • Witamina B1 (Tiamina jako jednoazotan tiaminy)0,425 mg
  • Witamina B2 (ryboflawina)0,5 mg
  • Witamina B12 (cyjanokobalamina)2 μg
  • Chrom (pikolinian, nie zawiera drożdży)6,25 μg
† wyjątkowa postać żelaza chelatowego (dwuglicerynian żelaza) uzyskana w celu osiąg¬nięcia maksymalnego wchłaniania bez wywoływania podrażnienia żołądka i jelit oraz zaparć, które często towarzyszą zażywaniu żelaza. Patent nr 4,599,152 Chelazomes.
†† patenty produkcyjne Albion International Inc. zarejestrwane w USA nr 5516925 i 6716814

Naturalne substancje pomocnicze

  • Substancja Wypełniająca: celuloza mikrokrystaliczna
  • Substancje Przeciwzbrylające: roślinny kwas stearynowy, roślinny stearynian magnezu, dwutlenek krzemu
  • Guma roślinna
  • Substancja Poślizgowa: hydroksypropylometyloceluloza
  • Glicerol

Informacja alergiczna

Produkt nie zawiera:
cukru, skrobi, drożdży, pszenicy, produktów mlecznych i jest produkowany bez użycia sztucznych substancji konserwujących, zapachowych lub barwią­cych. Odpowiedni dla wegan.




Opakowanie, to szklana, ciemna butelka z zakręcanym wieczkiem typu "pusch&turn"-bardzo bezpieczna, której żadne niepowołane rączki nie otworzą. Butelka jest solidna, po upadku nie potłukła się i łatwo z niej wyjąć tabletkę. Szara bezzapachowa tabletka, która wydawała się być spora, okazała się normalną wielkością, dla porównania zdjęcie z kapsułką, których używałam wcześniej. Łatwa do połknięcia, nie pozostaje  w przełyku, nie czuć jej.
Służą mi dobrze, nie powodują mdłości, uczuleń, zaparć  ani innych dolegliwości. Wyniki badań mam bardzo dobre, samopoczucie również całkiem ok, wiec myślę, że mogę jej polecić każdej ciężarówce, mamie karmiącej czy przyszłej mamie. 
Jedyny minus, to sposób użycia, trzeba stosować dwie tabletki dziennie,  co może być troszkę uciążliwe, jednak skład preparatu w porównaniu z moimi poprzednimi suplementami, jest bogatszy o dodatkowe składniki mineralne.
Chciałam Was serdecznie zaprosić na stronę Solgar ,gdzie możecie zapoznać się z ciekawymi artykułami oczywiście o tematyce zdrowotnej  nie tylko dla kobiet w ciąży. Obecnie jest tam ciekawy reportaż dotyczący odchudzania-temat na czasie przed nadchodzącą wiosną, szczegółów Wam nie zdradzę, jednak jest tam coś na temat sojuszników i pogromców tłuszczyku oraz celuitu. No dobra uchylę rąbka tajemnicy-czy jajka mogą wpłynąć na utratę wagi?
http://www.solgar.pl/wiedza

28 komentarze:

Weronika pisze...

przypomniałaś mi, że i ja mam Solgar do zrecenzowania... ajć, zupełnie mi to wypadło- dzięki wielkie :-)))

rudnicka.blox.pl

Anna pisze...

Witaminki są potrzebne. :D

miraga pisze...

Dolgar, to produkt wysokiej jakości, więc powinien Ci służyć.
No i cieszy, że dobrze się czujesz :)

Zareklamowana Paula pisze...

Ja aktualnie testuję Beta Karoten firmy Solgar, jest to dopiero 10 dni, więc efektu nie ma, ale za 20 kolejnych dni, będę mogła już coś 'opowiedzieć' ;)

Kinga pisze...

świetne sa te witaminy :

Angelika M. pisze...

Ale wielkie kapsułki :) Nigdy nie używałam suplementów tej firmy.

li_lia pisze...

Przeraża mnie ich wielkość. Zdecydowanie wolę kapsułki. Ale jeśli Ci służą to jest najważniejsze. Rośnijcie sobie zdrowo i spokojnie :)

Testerka pisze...

Spore tabletki:)

Mademoiselle Margarita pisze...

Oj tak, dbać o siebie trzeba :)

Z mojego punktu widzenia pisze...

Oo ile witamin i mikroelementów zawierają te tabletki :))

Unknown pisze...

Aż przypomniał mi się nowy program na TVN Style "O mamo", czy jakoś tak ;)
Bardzo dobry skład tabletek :)

Kathy Leonia pisze...

wielkie te tabletki ;o

wiolkaa93 pisze...

Duże te tabletki :)

Unknown pisze...

Ło rany, jak dla kobiet w ciąży to nie dla mnie :D

beauty-tester pisze...

jak dla mnie zza duże tabletki:D

Unknown pisze...

Ja niestety nie mogę łykać takich tabletek - mój żołądek ich nie toleruje :(

Agnieszka eS. pisze...

na chwile obecną nie jestem zainteresowana nimi ;))

Anonimowy pisze...

Beauty i Alicja: Tak naprawdę są wielkości zwykłej kapsułki, ale znacznie łatwiej się je połyka, bo mają taką specjalną śliską powłoczkę. Są łagodne dla żołądka, bo mają specjalne składniki (gentle iron). pozdro ;)

marwiol5722 pisze...

jakos nigdy nie lubilam lykac tabletek
w pierwszej ciazy zuzylam tylko 1 opakowanie materny
a w drugiej ciazy wogole nie zazywalam witamin zadnych
postawilam na zdrowe jedzenie duzo owocow i warzyw

A. pisze...

Nigdy nie słyszałam o tej firmie, w ciąży łykałam tylko kwas foliowy ;) a w czasie karmienia używałam Femibion - byłam zadowolona :)

Antonka pisze...

Solgar uratował mi życie (prawie) podczas ciąży. Najlepsze, najbezpieczniejsze żelazo jakie jadłam innych witamin nie znam ale marka budzi moje zaufanie! dużo dobrego słyszałam też na temat falvitu dla kobiet.

Anonimowy pisze...

dziękuję za wpis :)

basia pisze...

I ja też zgodzę się z komentarzami, witaminy i składniki mineralne są potrzebne u kobiet w ciąży i u kobiet karmiących, ponieważ w tym czasie zwiększa się u nas zapotrzebowanie na nie :). Ja akurat tego preparatu z Twojego wpisu nie znam, bo ja w okresie ciąży przyjmowałam Doppelherz aktiv Mama, taki wybór ponieważ zależało mi na suplemencie, który byłby kompletnym zestawem witamin i składników mineralnych rekomendowanych w ciąży.

Cheers pisze...

Warto sięgnąć po witaminy typu B complex, gdzie mamy nie tylko kwas foliowy, ale też pozostałe witaminy z grupy B

Anonimowy pisze...

Polecam. Zapach, wielkosc i ksztalt tabletek poczatkowo moga odstraszyc, ale ja przelamalam tabletke na pol. Musze przyznac, ze po tych tabletkach nawet jesli mialam nudnosci to nagle one ustepowaly, chociaz myslalam ze bedzie odwrotnie, ze moj zoladek nie bedzie ich tolerowal. Sklad na plus. Poza nimi bralam tez Prenatal Classic i Dha,ktore rowniez Polecam, chociaz nie bylo tego efektu ze nudnosci ustepowaly i musialam uwazac kiedy lykam te tabletki.
:)

Unknown pisze...

Myslę sobie ze kobiety karmiące powinny brać suplementy ze wzgledu na siebie nie maluszka- maluszek i tak dostanie co- najwyzej kosztem mamy- tak to wyglada :)

Marta Wiśniewska pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Marta Wiśniewska pisze...

Branie odpowiednich witam będąc w ciąży jest niezwykle ważne. Jednak to nam już powie lekarz prowadzący, który będzie wiedział co się z ciążą dzieje. Ja również zaglądałam po porady do https://plodnosc.pl/kalendarz-ciazy/2-tydzien i wiedziałam wtedy, co się dzieje z tygodnia na tydzień.

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting