Quiz silikonowa baza wygładzająca pod makijaż

Autor: Unknown
Quiz Cashmere  silikonowa baza wygładzająca pod makijaż dla każdego rodzaju cery ma za zadanie skorygować niedoskonałosci cery, wygładzić zmarszczki oraz wydłużyć trwałość makijażu do 12 godź.


Baza znajduje się w poręcznym, zakręcanym opakowaniu pojemności 30 ml. Jest to przeźroczysty niezbyt gesty żel bez zapachu. Bardzo szybko się go nakłada, w kilka chwil tworzy na skórze delikatną, jedwabistą  warstwę, która w ciągu kilku  sekund wchłania się, pozostawiając cerę gładką i miękką. W widoczny sposób potrafi wypełnić zmarszczki i bruzdy, a skóra jest matowa przez ok. 8 godź. Myślę, że przedłuża trwałość makijażu nie obiecane przez producenta 12 godź, jednak spokojnie 8 godź daje sobie radę. Bardzo łatwo nakłada się na nią podkład i puder. Jestem zadowolona z używania, bo widzę efekt na powiekach, gdzie cień się nie roluje i nie spływa. Co ważne, mojej cery mieszanej nie zapycha.
A więc jeśli szukasz czegoś w rozsądnej cenie, to  proponuję zakup tej bazy, cena to ok 11 zł, spełnia wszystkie zapewnienia producenta.
Jeśli zainteresowały Was kosmetyki polskiej marki Quiz, to zapraszam na stronę producenta Quiz

27 komentarze:

anushka pisze...

mam bazę pod podkłąd Ingrid ale nie używam chyba że na jakąś okazję

Unknown pisze...

Ja nigdy nie używałam produktu tego typu :)

Unknown pisze...

nie słyszałam o tym produkcie

Unknown pisze...

Tej marki znam tylko lakiery magnetyczne :)

FantasMałgorie pisze...

Nie znam marki ale całkiem niedawno odkrylam bazy i muszę rzec że naprawdę dopomagają w zachowaniu make -upu przez dłuższy czas i teraz są już poniekąd niezastąpione...:)

Z mojego punktu widzenia pisze...

Nie znam tego produktu, kojarzę tylko lakiery do paznokci z tej firmy :)

Kinga pisze...

jeżeli wydluża trwałość makijazu choćby o 6 godzin to znaczy ze baza jest świetna:)

Unknown pisze...

Firmy nie znam, ale miałam kiedyś bazę silikonową z lancome i była świetna.. muszę wypróbować, cena przyjazna dla portfela :) mam cerę tłustą i mam nadzieje że nie będzie mnie zapychać :)

miraga pisze...

Za taką cenę to super.

Angelika M. pisze...

Faktycznie niska cena. Nigdy nie miałam kosmetyków tej firmy.

QueenIris pisze...

Z tego, co piszesz wynika, że to ciekawy produkt w rozsądnej cenie:)

Unknown pisze...

Ja mam bazę Delii. Leży i leży i jakoś boje jej się użyć :P

MARIOLA WILK pisze...

ja używam bardzo rzadko bazę pod makijaż na co dzień nie maluję się

Kathy Leonia pisze...

ja używam tylko swą bazę pod ciebie, pod makijaż nie potrzebuję;D

klaudi13m pisze...

Z tej firmy znam bardziej lakiery-świetne i cienie-odrobinę gorsze, ale ogólnie asortyment jest ciekawy :-D

Unknown pisze...

Ja nigdy nie używałam takiej bazy.

wiolkaa93 pisze...

Nie miałam tej bazy, ale chyba wypróbuję ;)

Karola ;) pisze...

nie wiem czemu ale jeszcze nigdy nie używałam kosmetyków typu bazy pod makijaż chyba czas najwyższy to zmienić ;)

li_lia pisze...

Powiem Ci Kochana, że nawet dobra baza nie pomoże, jeśli wykonujemy makijaż wcześnie rano. Zauważyłam pewną prawidłowość, tapeta nałożona po godzinie 9 potrafi wytrzymać na twarzy przez cały dzień niemalże w niezmienionym stanie, natomiast makijaż stworzony przed wyjsciem do pracy spływa mi już przed południem... Nic mi nie pomaga, ani baza, ani spray utrwalający ani moje kochane minerały, które teraz zaczynaja zawodzić...

Unknown pisze...

Pierwszy raz widzę tą bazę. Ja używam bazy z Hean i jestem z niej zadowolona :)

Unknown pisze...

żeby się cinie nie rolowały to polecam bazę pod cienie :) ja mam taką PAESE i jest super, cały dzień trzyma.

Unknown pisze...

Chyba coś w tym jest, jak szłam rano do pracy to po 3 godzinach wszystko znikało.

Margaretkaw pisze...

Używałam kiedyś bazy firmy Orifleme, niezbyt droga i bardzo wydajna.

Co do kosmetyków Tołpy, u mnie tylko jeden się nie do końca sprawdził - krem na dzień Provivo 35+ wysuszył skórę, o czym niedawno pisałam.

Kasztankowa pisze...

Staram się unikać baz silikonowych... i tak trochę towaru nakładam na moją twarz :P

PureMorning pisze...

Nie wiedziałam, że ta firma ma bazę silikonową w ofercie.

Unknown pisze...

Pierwszy raz widzę taka bazę, może dlatego, że nie używam żadnych ;)
Chyba jestem troszke zacofana :(

Agnieszka eS. pisze...

ooo, a właśnie mi się baza kończy :))
muszę się nad tą zastanowić, dosyć ciekawa :)

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting