Masło do ciała Mythos, czyli w oliwnym gaju

Autor: Unknown
Podoba się Wam forma i  mieszkańców krajów śródziemnomorskich? Ich sekret to odpowiednia dieta, bogata w oliwę, która sprawia, że nie tylko serce jest zdrowe, ale też skóra jest alabastrowo miękka i delikatna.
Dziś chciałam Was zapoznać z kremem-masłem do ciała Mythos, które ma naturalnie nawilżyć skórę i sprawić że będzie gładka i zrelaksowana. 

Czytaj dalej:

 Masło znajduje się w dużym, zakręcanym pudełku, więc na pewno nic się nie zmarnuje, a my cały czas widzimy ile już ubywa. Konsystencja przypomina połączenie masła z gęstym kremem, jest świetna, nie zbita, łatwa w nakładaniu, nie trzeba mocno wsmarowywać(duży plus). Zapach przyjemny, nie mdły, nie wiem czy to zapach oliwek, bo aloesem mi tu raczej nie pachnie. Jeden minus, pomimo łatwości w rozsmarowywaniu, dość długo się wchłania . Świetnie nawilża i odżywia skórę, choć   pozostawia na niej początkowo dość tłusty film, ale za to rano skóra jest jedwabiście miękka i gładka.
Więc jeśli szukacie czegoś, co ma pomóc naprawdę przesuszonej skórze, to proponuję rozejrzeć się za Mythosem.
Kosmetyk miałam przyjemność przetestować dzięki portalowi Depilacja.edu.pl na który zapraszam w wolnej chwili, małymi kroczkami, ale wiosna się zbliża i pomału czas zająć się częściami ciała, które obecnie schowane są pod grubymi rajstopami:)

9 komentarze:

miraga pisze...

Miałam masło Mythos o zapachu granata. Byłam nim zachwycona.

AnnaBlog pisze...

Nigdy nie próbowałam ale chyba się skuszę.

RudaMaruda pisze...

Nigdy nie próbowałam tego masełka :)

FantasMałgorie pisze...

Ja też nie próbowałam ale ciekawią mnie te greckie smakołyki:)

Unknown pisze...

Wcale nie znam tych kosmetyków, ale zaciekawiłaś mnie:)

Kinga pisze...

te maslka sa wrecz obłędne z tej serii:)

Dobre Dla Urody pisze...

Jakie kuszące masełko, oj chętnie, chętnie wypróbuję ;)

Unknown pisze...

super super ja masełke mam jeszcze 3 do użycia

Paulka pisze...

Uwielbiam kosmetyki tej firmy! Mam żel pod prysznic Drops Lodowa świeżość i jest super. Muszę kupić koniecznie masełko do ciała.

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting