Ciało po zimie piękne, miękkie, nawilżone, czyli masło do ciała Flos-lek

Autor: Unknown
Po tak długiej zimie, nasza skóra jest w gorszej kondycji.  Długotrwałe noszenie mało przewiewnych ubrań, ciepło z kaloryferów, przegrzewanie jej i przechłodzenie, sprawia, ze ciało jest przesuszone, wręcz wydaje się chropowate i nieprzyjemne w dotyku. Z pomocą naszemu zmęczonemu ciału przyjdzie dobry, odżywczy balsam do ciała, wmasowany w skórę okrężnymi ruchami, przywróci blask, miekkość i delikatność
Dziś chciałam Wam pokazać masło do ciała polskiego producenta marki Flos lek  Mango i marakuja Jest to masło bogate w składniki odżywcze, oleje słonecznikowy, babassu, masło shea i oliwę z oliwek.  Zalecane do codziennej pielęgnacji skóry przesuszonej, odwodnionej oraz normalnej skłonnej do okresowego spadku nawilżenia.





Moja opinia-gęste, treściwe masło znajduje się w plastikowym, zakręcanym pojemniczku, może dla niektórych mało higienicznym, jednak pompka w tym przypadku nie dała by rady. Samo pudełko znajduje się w zafoliowanym kartoniku, bardzo dobrze opisanym. Pachnie przepięknie owocowo. Mimo, że dość gęste, łatwo się je nakłada, a skóra staje się miękka i gładka. Dość szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustego "osadu" na skórze. Spora pachnąco-odżywiająca chwila przyjemności po ciężkim dniu.
Zdecydowanie kupię, czekam na "wypłatę" i zaczynam polować, ale tym razem wybiorę liczi i arbuza, albo acerolę z cherry berry. Te zapachy mnie zachwycają.
Zapraszam Was na stronę Flos Lek .


25 komentarze:

Unknown pisze...

Bardzo fajne warianty zapachowe są tych masełek :)

li_lia pisze...

Kochana, jakie zmiany na blogu :) Jestem zachwycona.
A jeśli chodzi o masełko, to ja mam wiśniowe i tez je sobie chwalę.

zaczarowanaa pisze...

zapachy stanowczo zachęcają :)

www.natalia-i-jej-świat.pl pisze...

Ja teraz sobie kupiłam z avonu jakies nowe masło truflowe, ciekawe jakie bedzie.
To zapowiada sie fajnie.

Thestreetpink pisze...

jak z cherry berry to ja tez biore:D

isabeel117 pisze...

masła zdecydowanie bardziej pasują do mojej skóry niż balsamy

Zareklamowana Paula pisze...

Ooo bardzo fajna propozycja. Ja aktualnie używam masło z The Body Shop 'Love etc' i ten jaśminowy zapach mnie zniewala... pisałam o nim na blogu.

A jak się skończy, to z chęcią wypróbuję dla porównania FlosLek ;)

Testerka pisze...

Ojej zapachy rzeczywiście baaardzo kuszące :)

Sówka81 pisze...

Flos lek ma również bardzo fajne kremy do cery naczynkowej.

Beata Anna B-k pisze...

a ja lubię takie właśnie pudełka bo wtedy mamy pewność że wyskrobiemy krem do samego końca a tym bardziej że to flos lek ;)
pozdrawiam http://nototestujemy.blogspot.com/

Agnieszka eS. pisze...

nie słyszałam o tym masełku, ale całkiem ciekawe się wydaje :)

Anonimowy pisze...

Ahhh ten Flos-lek kusi na wszystkie strony;)

QueenIris pisze...

Cudowny, wiosenny wystrój strony!:)) FlosLek chyba nigdy nie zawiódł mnie;)

FantasMałgorie pisze...

Uwielbiam owocowe zapachy :)

dakota pisze...

właśnie testuję masło do ciała mandarynka&jogurt z wellness&beauty - pachnie nieziemsko :)

Unknown pisze...

Właśnie od wczoraj wzięłam się ostro za swoją skórę. Jakaś taka nie wyjściowa jest po tej zimie :P Jak spotkam i będę miała trochę grosza to nie omieszkam zakupić :)

Unknown pisze...

Nie używałam maseł nigdy, wolę balsamy :)

Angelika M. pisze...

Ja właśnie poluję na to masełko :)

PureMorning pisze...

mam takie masło do ciała, ale na razie czeka na swoją kolej.

Weronika pisze...

Kocham je, kocham je, kocham je < 333 też o nim pisałam recenzje, ale jest po prostu rewelacyjne ;d
rudnicka.blox.pl

A. pisze...

Nie używałam nigdy masła do ciała, musy lubię, a także firmę Flos-lek, mają świetne kosmetyki

Kasztankowa pisze...

Ślicznie teraz tu u Ciebie :)
Nigdy nie miałam nic z tej firmy. Może spróbuję:)

MARIOLA WILK pisze...

u mnie truskawka z poziomką... dobrze nawilżają te masełka

Karola ;) pisze...

uwielbiam masełka do ciała ;) produktów tej firmy jeszcze nie znam ale już sam zapach mango/marakuja mnie przekonuje

Unknown pisze...

Ostatnio widziałam to masełko i się mocno zastanawiałam czy się polubi z moją skórą:)

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting