Gorvita maść dla sportowców

Autor: Unknown
 Gorvita to polska firma zajmująca się produkcją suplementów roślinnych oraz  preparatów do stosowania zewnętrznego opartych wyłącznie na naturalnych składnikach.
Maść dla sportowców na bazie wody leczniczej polskich gór zawiera ponad 20 aktywnych substancji : ekstraktów i olejków roślinnych m.in. mięty, nostrzyka , żywokostu, arniki, kasztanowca, kory wierzby, jałowca, dużo do wymienienia w każdym razie wszystkie wyciągi z roślin leczniczych i ziół.




Żel testuje mój królik doświadczalny, zwany popularnie mężem( choć czasem mam na niego też inne nazwy):
Opakowanie, to miękka tuba na klik, z której łatwo wyciskamy lekko zielonkawy-turkusowy żel  o świetnym świeżym zapachu mięty, mentholu, ziół. Łatwo się smaruje, szybko wchłania, nie brudzi ubrań. Po chwili od aplikacji  czuć przyjemne rozgrzewanie. Miło posiedzieć wieczorem po pracy z rozgrzanymi żelem plecami, choć spodziewał się, że uczucie rozgrzewania będzie trwało troszkę dłużej, ale w sumie nie jest to typowa maść rozgrzewająca,  bardziej jako uśmierzająca ból spowodowany nadwyrężeniem mięśni.
Dużą ulgę przyniósł po całym dniu układania na kolanach płytek-a tu musicie wierzyć na słowo, że kolana potrafią zaboleć.
Polecam, zbliża się wiosna, czas usiąść na rower, a może siłownia czy inne sporty, podejrzewam  "zakwasy" i inne nieprzyjemności, więc taki żel zmniejszający dolegliwości w cenie ok. 15 zł za tubkę 150 ml może okazać się bardzo przydatny.

Żel testujemy dzięki Gorvicie co oczywiście nie ma absolutnie żadnego wpływu na naszą opinię.

17 komentarze:

Świat Pani Domu - Ola pisze...

Mój mąż też jest na etapie testowania tej maści..I wrażenia jak na razie pozytywne..

mela pisze...

OTAGowałam Cię :)

Unknown pisze...

U nas ostatnio także testowany jest krem dla sportowców, ale Eubiony :)

Darin pisze...

Królik doświadczalny zwany popularnie mężem ... rozbawiłaś mnie do łez :)

kammage pisze...

Nie znam tej maści. O.o
Obserwuje. : )

Angelika M. pisze...

W moim przypadku maść się sprawdzała

QueenIris pisze...

Każdy powinien mieć taką maść na wszelki wypadek;)

Kinga pisze...

moj mąz uzywa tej masci/żelu i bardzo sobie go chwali :)

miraga pisze...

Też by się przydało mi coś takiego dla mężą. :)

FantasMałgorie pisze...

potrzebuję czegoś po treningu:)

ruda pisze...

Ciekawe czy by zadziałał na obolałe kolana.

Beata Anna B-k pisze...

oo to by było dobre dla mojej córki która trenuje karate ;)

ps. obserwuję zapraszam do mnie
http://nototestujemy.blogspot.com/

Unknown pisze...

Fajny blog !
Obserwujemy? (Odp u mnie ;d)
Modnisia160.blogspot.com

li_lia pisze...

Odczuwam nagłą potrzebę nabycia tego specyfiku. Być moze dzięki niemu po aerobiku nie byłabym taka połamana ;)

Agnieszka eS. pisze...

królik doświadczalny zwany popularnie mężem mnie rozwalił, nie mam więcej pytań :PP

A. pisze...

Fajny produkt :) Na zakwasy jak znalazł :)

Karola ;) pisze...

hah, dobrze mieć takiego królika doświadczalnego ;) to teraz już wiem co stosować na zakwasy.

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting