Fitomed moja pielęgnacja twarzy

Autor: Unknown
 Tonizujący płyn oczarowy do twarzy z kwiatem pomarańczy, odświeżająco-oczyszczający do cery tłustej i mieszanej. To woda aromatyczna z liści oczaru, która jest znakomitym środkiem do odświeżania i nawilżania skóry tłustej i mieszanej. Łagodnie ściąga rozszerzone pory. Liście zawierają do 12% garbników oraz flawonoidy.  Zespół tych związków uszczelnia ściany naczynek włosowatych, obkurcza je, zmniejsza zaczerwienienie twarzy i objawy naczynkowe. Zapach kwiatu pomarańczy neroli, działa orzeźwiająco.
Sposób użycia-tonizować twarz po umyciu szczególnie rano oraz w ciągu dnia.





Płyn znajduje się w poręcznej, przeźroczystej butelce z atomizerem ale oczywiście można otworzyć, założyć inny koreczek i mamy klasyczną butelkę. Kolor lekko brunatny, konsystencja wody. Zapach ziołowy, oczar z przebijającą przez niego nutką pomarańczy, łatwo można się przyzwyczaić. 
Płyn oczarowy mnie oczarował, fantastycznie odświeża, orzeźwia zapachem, dobrze oczyszcza cerę. Ale najlepszy w nim jest efekt nawilżający, po prostu czuję jak moja skóra go pije, działa lepiej niż niektóre kremy silnie nawilżające. Stosuję go rano i wieczorem, ale też lubię sobie zrobić nawilżający dzień bez make-up, kiedy to co jakiś czas wchodzę sobie do łazienki i rozpylam na twarzy mgiełkę i pozostawiam  do wyschnięcia. Myślę, że latem będzie niezastąpionym produktem służącym do odświeżania twarzy.
Spryskiwałam nim też maseczkę z glinki.
Genialny nawilżacz dla mojej buzi,skład wygląda bardzo naturalnie-i nie ma w nim alkoholu, ale trzeba się przyzwyczaić do ziołowego zapachu.
Cena ok.12 zł za 200 ml
Ziołowy żel do mycia twarzy do cery tłustej Mydlnica lekarska



Przeźroczysta butelka z "klikiem" z której wydobywa się bardzo gęsty żel, w kolorze również lekko brunatnym. Tu już mamy dużo delikatniejszy zapach ziołowy. Bardzo dobrze oczyszcza skórę,co u mnie ważne nie wysusza jej i nie pozostawia uczucia ściągnięcia. Dobrze oczyszcza pory, czego nie spodziewałam się po kosmetyku, który ma tak naturalny skład, myślałam, że brak alkoholu uniemożliwi dobre oczyszczanie-a jednak można:). Jest bardzo wydajny, wystarczy odrobina, bo produkt dobrze się pieni.
Oczyszcza, nie wysusza, nie podrażnia, ma naturalny skład, a do tego kosztuje ok.10 zł za butelkę 200 ml.

Zapraszam na Stronę producenta, myślę, że jest sporo naturalnych kosmetyków, które Was zainteresują
                                                                      Fitomed



18 komentarze:

Kinga pisze...

nie drogi, dużo go jest, jest naturalny - czego chcieć więcej:)

Anonimowy pisze...

Żelu nie używam ale ten płyn bardzo mnie zaciekawił:)

Unknown pisze...

Zrobiłam sobie mieszankę do twarzy z oczu, róży oraz lawendy a dodatkowo dodałam kwas hialuronowy. Wyśmienicie działa na skórę:) Polecam. Oczar znam i moje biedne naczynka za nim wprost przepadają, szkoda tylko że zapach oczaru tak strasznie nie podoba się mojemu mężowi....coś wymyślę:)

wiolkaa93 pisze...

Nie miałam nic z tej firmy :D

li_lia pisze...

Oczar mnie oczarował. Dotąd nieznany wzbudził zainteresowanie.

QueenIris pisze...

Fitomed to jedna z moich ulubionych firm:)

Dobre Dla Urody pisze...

Bardzo interesujęce produkty, mam ten sam typ skóry, myślę że warto je wypróbować, mgiełka na lato będzie idealnym rozwiązaniem, a żel na każdy dzień do mycia ;)
Ceny bardzo fajne, jak na taki skład :)
Miłego wieczorku ;)

Unknown pisze...

Jakby specjalnie dla mnie *o* Muszę go mieć! :)
P.S.: Zmieniłam nazwę bloga z www.testyprobkiorazinne.bloog.pl na http://testujzemna.bloog.pl/
Zapraszam :)

Anonimowy pisze...

You need to be a part of a contest for one of the best blogs on the web.

I most certainly will recommend this site!

My web site ... discover more

AniBarPioMar pisze...

jeszcze nie słysząłm o tej firmie szkoda że tak póżno ją poznałam :)

Witam i zapraszam do siebie ja zaobserwowałam bloga i zostanę stałą czytelniczką :) sama dopiero zaczynam http://blogujacaanusia.blogspot.com/

Weronika pisze...

uwielbiam, naturale zdrowe kosmetyki :-) Wszystkie inne mocno mnie uczulają, skusiałabym sie na taki żel :-)

rudnicka.blox.pl

A. pisze...

Nie znam tej firmy, ale wielki plusik za to, że produkuje naturalne kosmetyki :) Cena też nie wygórowana - chyba się skuszę na ten produkt :)

PureMorning pisze...

Nie używałam jeszcze kosmetyków tej firmy.

Madziakowo pisze...

interesujaca firma :)

Sówka81 pisze...

Dziewczyno gdzie ty wynajdujesz te kosmetyki pierwszy raz się spotykam z taka firmą ale nie zaprzeczę zaintrygowałaś mnie

Rincewind99 pisze...

Wciąż zbyt mało znam tę firmę, a tak bardzo mnie interesuje. Szkoda że taka słaba dostępność...

Kinga pisze...

Kochana, a nie recenzujesz mydełka z Eko- Bańki?
?Do dzisiaj jest termin :)
Chyba ze recenzja gdzies tu jest,a ja przez nieuwagę przeoczyłam :)

FantasMałgorie pisze...

COraz bardziej składniam się ku takim naturalnym produktom - same plusy:)

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting