Iuventus Maska do twarzy

Autor: Unknown
Dziś Wam przedstawiam maskę do twarzy Iuventus o działaniu odżywiająco-nawilżająco i odmładzającym.
Trudno jest mi zrobić zdjęcie opakowania, ponieważ opakowanie, to taka srebrna, torebka foliowa, która sie bardzo świeci i mój aparat sobie nie radzi.



Jest to maska w formie kompresu, z wycięciami na oczy, nosek i usta. Kompres wykonany z materiału przypominającego bawełnę, jest bardzo mocno nasączony płynem, wręcz ocieka. Przyjemny, świeży zapach ułatwia stosowanie.
Na twarzy układa się dobrze, jednak ja wolę sobie poleżeć przez te 15 min. bo boję się że zaraz ze mnie spłynie. Po ściągnięciu, twarz jest bardzo mocno nawilżona , skóra nie jest podrażniona. Bardzo przyjemne odczucie miękkiej, wygładzonej i dobrze nawilżonej skóry bez efektu klejenia się na twarzy.v Fajne jest to, że po zdjęciu maski, nic więcej nie trzeba przy niej robić, nie trzeba zmywać mazideł. Myślę, że przy regularnym stosowaniu w widoczny sposób poprawia wygląd cery.
Generalnie, pomimo tak dobrego podziałania na moją skórę, nadal nie przepadam za taką formułą kompresu. Poleżałam sobie chwilę z nią, a resztę odżywczego płynu po prostu delikatnie wcierałam w twarz.
A jak u Was z maseczkami-kompresami lubicie?
Zapraszam na stronę producenta Iuventus i tutaj E-kosmetyki

22 komentarze:

Kathy Leonia pisze...

szkoda że nie pokazałaś się w tej kreacji maseczkowej xd :D

Kinga pisze...

a dlaczego nie pokazałas buziaczka ?

Unknown pisze...

Hehe bez obrazy jak zobaczyłam ta maskę to przypomniał mi się film "milczenie owiec " oraz "Człowiek w żelaznej masce "

miraga pisze...

Mam gdzieś jakieś kompresowe maseczki, ale wciąż czekają na użycie.

Angelika M. pisze...

I chociaż wyglądam w takich maseczkach tragicznie to i tak je lubię :)

www.natalia-i-jej-świat.pl pisze...

O widzę,że i u ciebie zagościł Iuventus :)

Unknown pisze...

Lubię takie maseczki, najchętniej kupiłabym takie chusteczki i nasączała moimi miksturami:)

In my Dreams pisze...

Ciekawe , ja jeszcze sie z takim nie zetknęłam.; )
Obserwujemy ?? Czekam na odpowiedź.: )
Pozdrawiam ! < 3

MARIOLA WILK pisze...

miałam raz taką maseczkę ale nie tej firmy

klaudi13m pisze...

Ja jeszcze takiej nie miałam, ale jestem miłośniczką wszelkich maseczek i muszę nadrobić zaległości :-D

In my Dreams pisze...

Również Obserwuję ! : )

PureMorning pisze...

ciekawa ta maska :))

li_lia pisze...

Ja chce zdjęcie z Tobą i maską w roli głównej :)

Sówka81 pisze...

zawsze stosowałm maski płunne nigdy w takiej formie może czas zmienić przyzyczajenia

kammage pisze...

Ja mam swoją sprawdzoną maseczkę. ; )
Pokaż się następnym razem jak wyglądasz w maseczce. ; D
Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
Pozdrawiam ! : )

Testerka pisze...

Hihi ale fajny kształt :) Kiedyś muszę takie cudo przetestować, choćby po to żeby się zobaczyć w takiej masce :)

Zareklamowana Paula pisze...

Ciekawe... nie używałam jeszcze takiej maski, że nie zmywasz... i nic już nie robisz :)

Unknown pisze...

Nie miałam takiej maseczki, ale kiedyś na pewno sobie taką sprawię :)

cupofjasminetea pisze...

Lubie maski-kompresy, dawno takiej nie mialam :)

Z mojego punktu widzenia pisze...

Mam jedną maskę w formie kompresu, jednak jeszcze nie używałam :)

QueenIris pisze...

Ostatnio bardzo polubiłam taką formę maseczek:)

Kathy Leonia pisze...

haha pewnie;D nie ważne jak się wygląda w masce ważne że działą:))

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting