Peeling błotny Bingo Spa

Autor: Unknown
Drobnoziarnisty peeling błotny do twarzy z kwasami owocowymi AHA.




Peeling znajduje się w plastikowym, zakręcanym  pudełeczku, z papierową nalepką. Jest to dość rzadkie, lekko budyniowe szare błotko z widocznymi drobinkami zmielonych pestek oliwek. Zapach taki raczej błockowy, ale naturalny, znośny i szybko się ulatnia. Lekka konsystencja sprawia, że nakłada się go bardzo łatwo, nie trzeba trzeć  i tak samo łatwo się go zmywa.
Drobinki wydają się być zbyt delikatne, jednak kosmetyk radzi sobie doskonale z oczyszczeniem skóry twarzy, dobrze złuszcza martwy naskórek, pory są oczyszczone. Po jego użyciu na mojej mieszanej skórze widzę różnice, jest ona ładnie oczyszczona, odświeżona i wygładzona.
Czy kupię ponownie-zdecydowanie tak, za działanie oczyszczające, brak podrażnień i sporą wydajność, no i cena całe 12 zł.

14 komentarze:

Sandra ja pisze...

To za takie działanie warto zakupić ten peeling no i cenę :)

Unknown pisze...

:) Pozdrowionka :*

Unknown pisze...

Moją opinie na temat peelingu znasz ;)

Unknown pisze...

hehe no mi też przyszedł meil i zanim zgłosze chęć do testowania na następny kwartał musze jeszcze kremik opisać :P aby lipy nie było :P

Kinga pisze...

ja jutro bede wystawiała jego opinie :)

www.natalia-i-jej-świat.pl pisze...

Ojej jaki fajny, lubię takie cuda :)
Wpadniesz na rozdanko?

Angelika M. pisze...

Stosowałam :) Podobało mi się jego oczyszczające działanie, no i cena zachęcająca :)

Subiektywna pisze...

Też testowałam to błotko i również przypadło mi do gustu :)

little.monster. pisze...

szkoda że nie ma go w stacjonarnych sklepach (a może są tylko o tym niewiem hymm) z chęcią bym spróbowała :D!

li_lia pisze...

Mam, lubię, stosuję, polecam :)

Buziaki Kochana :)

QueenIris pisze...

Może kiedyś skuszę się na ten kosmetyk;)

Unknown pisze...

Jakoś nie przemawiają do mnie produkty tej firmy....

Unknown pisze...

Rewelacyjny produkt jak wynika z Twojej opinii :)

kolorowo-torcikowo pisze...

w sobote testowałąm sam ten peeling, jeszcze nie ma u mnie recenzji, ale na pewno będzie pozytywna. Bużka taka gładka po nim - polecam !

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting