Figa Forte Sweden

Autor: Unknown
Dziś o żelu pod prysznic i jednocześnie płynie do kąpieli z serii On line Harmony wzbogaconym o ekstrakt z fig, znanymi z właściwości zmiękczających, nawilżających i nadających jedwabistą gładkość.



Mamy tu przyjemne opakowanie z moim ulubionym zamknięciem typu "press"-nie wiem jak ono sie fachowo nazywa. Przeźroczysta butelka, dzięki której widzimy ilość produktu, zaopatrzona jest w wszystkie niezbędne informacje.
Sam żel, to bardzo gęsta, kremowa masa w odcieniu ciemnomalinowym, o kuszącym owocowym zapachu fig. Spełnia wszystkie moje żelowe "chciejstwa":
-pieni się bardzo dobrze, zarówno pod prysznicem jak i w kąpieli, dobrze się spłukuje
-myje ciało 
-pięknie i długo pachnie, relaksując i odświeżając
-jest gęsty i wydajny
-nie wysusza skóry, nie mam potrzeby stosowania po nim balsamu
-nie zawiera parabenów, ph przyjazne dla skóry
-idealne dla mnie opakowanie
-cena bardzo na Tak, bo kosztuje ok.7,5 za butelkę 500 ml
Czego chcieć więcej?-jedynie wypróbować pozostałe zapachy tej serii, czyli: oliwkę, awokado, oraz olejek arganowy.

31 komentarze:

Kinga pisze...

tez chce taki:)

Natalia | jakpiekniebyckobieta.pl pisze...

Faktycznie 7,50 za pół litra, to niska cena, szczególnie jeżeli ma tyle plusów, jak np. nawilżenie, co jest dla mnie bardzo ważne :)

miraga pisze...

Zwyklaczek, ale widzę, że bardzo fajny.

gosiawk pisze...

produkty on line są bardzo dobre jakościowo i są niedrogie ciekawa jestem zapachu

Unknown pisze...

Fajnie, że nie wysusza skóry. Ja zakochana jestem ostatnio w białym jeleniu z babką lancetowatą:) Jest super po prostu:)

Ciekawska Magdalena pisze...

mam, mam :) też polecam :D

Lena Wikasa pisze...

Uwielbiam kosmetyki do kąpieli On line Harmony

Unknown pisze...

Nie używałam, ale chętnie bym wypróbowała, tym bardziej, że akurat żel mi się kończy :D

A co do komentarza, to bardzo mnie poruszył i życzę wszystkiego dobrego, oby choroba nigdy o sobie nie dała znać :)

Zareklamowana Paula pisze...

Kupuję mydła do mycia rąk, tej firmy i są całkiem niezłe :D

zaczarowanaa pisze...

chce!

Kosmetyki Panny Joanny pisze...

pewnie zapach musi być niesamowity ;)

macchiato707 pisze...

Świetnie, że nie wysusza i że nie trzeba stosować po nim balsamu :)

anenia pisze...

uwielbiam takie owocowe zapachy ...szkoda, że nigdzie u siebie nie widziałam tych żeli chetnie bym wypróbowała...

Z mojego punktu widzenia pisze...

Muszę powąchać przy najbliższej okazji :) fajnie, że nie wysusza skóry ;)

Angelika M. pisze...

Uwielbiam takie zapachy :)

QueenIris pisze...

Ooo...musi być super, figa :D

FantasMałgorie pisze...

Uwielbiam figi w każdej formie:)

li_lia pisze...

A ja mam taką ochotę na figi, chyba niedługo zacznie się masowy import?

P.S. Gratuluję ponad 20.000 odsłon bloga :)

Karola:) pisze...

trochę dziwna recenzja..
ale obserwuję,zobaczę czy mi się spodoba;)
buziaki

Anna pisze...

Nie miałam niczego z tej serii, zapachy są obiecujące. ;)

Unknown pisze...

Uwielbiam ładnie pachnące żele pod prysznic :)

http://mystylemyeveryday.blogspot.com/ pisze...

Moje ulubione zapachy!

Kathy Leonia pisze...

dla mnie zapach to podstawa produktu:D jak coś śmierdzi to jest beeee

bazylove pisze...

Zapach to musi być rewelacyjny :)

foreverglam pisze...

Też nie miałam jeszcze żadnego z tych żeli, nawet chyba nie widziałam ich u siebie, a szkoda, bo cena fajna i pojemność :) Myślę, że musi pięknie pachnieć :)

Madziakowo pisze...

swietnie wygląda!

dakota pisze...

mam z tej serii olejek arganowy i ... ochotę na wypróbowanie pozostałych zapachów ;)

Alicja S. pisze...

łał figowy!! Chcę go:)) i cena taka akurat:))

Nefka pisze...

Bardzo atrakcyjna cena :) Kuszące :)

Darin pisze...

Znam go w wersji olejek arganowy ... już go uwielbiam :D

Dobre Dla Urody pisze...

Ja jeszcze nie stosowałam, ale pamiętam kiedyś kupowaliśmy ich sól do kąpieli i była również bardzo przyjemna, i tania ;)

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting