Regenerum by nasze dłonie były zawsze piękne

Autor: Unknown
Dłonie należą do najbardziej zapracowanych części ciała, najczęściej najbardziej zapomniane i niestety najmniej dbane, szybkie wsmarowanie kremu, coś tam się wchłonie, ale i tak większość gdzieś się wytrze po drodze-a to mój błąd, bo własnie na dłoniach widać najszybciej efekty starzenia.
Chciałam Wam dziś pokazać regeneracyjne serum do rąk marki Aflofarm, które ma za zadanie intensywnie zregenerować, odżywiać i pielęgnować suchą i spierzchniętą skórę dłoni.



Serum można stosować okresowo, bądź jako kurację całoroczną, w zależności od indywidualnych potrzeb skóry.
Mamy tu do czynienia z białą, zakręcaną tubką, z małej dziurki wydostaje się biały, gęsty krem, o ślicznym świeżym zapachu, który długo utrzymuje się na skórze-to jest rodzaj zapachu, który chce się czuć cały czas.
Łatwy do rozsmarowania, nie klei się, ale uwaga! pozostawia na skórze bardzo śliski film, więc nie radzę od razu brać do ręki kubka z gorącą kawą (ja tak zrobiłam i .... Neska na bluzce, dobrze, że nie gorąca)
Efekt poślizgu mija po ok. 15 min, więc radzę zaczekać-ok serum, to serum-damy mu się dobrze wchłonąć (ja w między czasie nakładam olejek tej samej serii na paznokcie).
Jak działa: niesamowicie nawilża moje dłonie, sprawia, że skóra nie jest  przesuszona, to chyba zasługa oleju z róży w składzie. Lilia wodna chroni je przed szorstkością, a wit A E i D-panthenol odżywia i sprawia, że skóra jest elastyczna i miękka. Dodatkowo pięknie wybielił moje dłonie. 
Producent zapewnia również ochronę przeciw fotostarzeniem oraz redukcję drobnych przebarwień-tu widzę też różnicę, bo na moich dłoniach pod wpływem słońca szybko wyskakują drobne piegi-na nosie i czole już je mam (o losie losie), ale na dłoniach jak na razie nie ma ani jednej. 
Moje opakowanie zakończyło swój żywot po 3 tygodniach używania, traktowałam to serum jako porządny krem do rąk 3-4 razy dziennie., z efektów jestem zadowolona, choć  minusem jest to długie ślizganie się skóry.  Skuszona działaniem kupiłam drugie opakowanie za 11. 99  (50 ml) w mojej aptece, poużywam jak skończę testować Barwę i jej krem z kokosem i dam Wam znać jak sprawdzi się w warunkach letnich-ciekawe jak będzie z moimi piegami.
                                                             Aflofarm Regenerum

19 komentarze:

bazylove pisze...

Właśnie szukam jakiegoś dobrego kremu regenerującego po zimie na moje dłonie. Ten wydaje się całkiem fajny :)

gosiawk pisze...

raczej nie kupuje specjalnie kremów do rąk i produktów do rąk jak i do stóp
stopy i ręce smaruję przeważnie kremami do twarzy

Kinga pisze...

uwielbiam kremy do rąk,a ten wyglada na fany :)

macchiato707 pisze...

Szkoda, że efekt ślizgania jest taki długi, ja nie cierpię czekać :( ciekawa jestem olejku do paznokci z tej serii :)

miraga pisze...

Dla mnie do rąk sprawdza się większość kremów, ale mojemu mężowi by się taki porządny przydał.

Natalia | jakpiekniebyckobieta.pl pisze...

Dobrze, że się nie poparzyłaś ; ) Krem wydaje się być calkiem fajny :D

Agami pisze...

zapowiada się ciekawie szkoda tylko, że tak długo trzeba czekać aż całkiem film zniknie

Unknown pisze...

Muszę się rozejrzeć za tym serum :)

Ala pisze...

Kusi mnie ten krem odkąd zobaczyłam reklamę ;)

Lena Wikasa pisze...

SZukam dobrego kremu,ten mnie zainteresował

kataszyyna pisze...

dobry krem :*
zapraszam :D

Zareklamowana Paula pisze...

Może i ja zakupię... szukam czegoś dobrego dla mojego narzeczonego... :)

PureMorning pisze...

Bardzo ciekawe to serum.

Unknown pisze...

szkoda że jest ten efekt śluzgu i jak dla mnie to długo trwa.

Unknown pisze...

Troszkę długi skład ma ale myślę,że warto wypróbować;)

li_lia pisze...

Lubię, gdy nazwa kosmetyku podpowiada mi czego dotyczy jego działanie :)

Unknown pisze...

świetny kremik

Unknown pisze...

Nie lubię długo czekać na wchłanianie się kremu. Lubię te co szybciutko się wchłaniają i jeszcze nawilżają :)

Rincewind99 pisze...

Też wolę szybciej wchłanialne specyfiki, ale to serum do zadań specjalnych... myślę, że chciałabym je wypróbować :)

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting