Regenerum do paznokci

Autor: Unknown
Może z paznokciami nie mam prawie wcale problemu, to jednak skórki i cała otoczka wokół nich, to moja zmora od niepamiętnych czasów, suche popękane, zadzierające się-nie wiem co lepsze, problem ze skórkami, czy paznokciami. Dziś po miesiącu intensywnego stosowania serum do paznokci wraz z serum do rąk, mogę śmiało powiedzieć, że udało mi się doprowadzić moje skórki do stanu używalności.
Kosmetyk  otrzymał tytuł Doskonałość Roku 2012 Twojego Stylu, w którego składzie znajdziemy 4 składniki pochodzenia naturalnego: olej z orzeszków makadamia, olej ze słodkich migdałów, pestek winogron, olejek cytrynowy, dodatkowo wzbogacony wit. A i E.





Serum jest zamknięte w małej wygodnej tubce z pędzelkiem, moja rada, nie naciskajcie za mocno na tubkę, bo wtedy wypływa za duża ilość, mimo tego aplikacja jest prosta i przyjemna. W sumie to serum można nazwać takim olejkiem do skórek ze skumulowaną ilością składników, ponieważ jego konsystencja jest właśnie w formie olejku. Bardzo delikatny, prawie niewyczuwalny zapach. Jeśli chodzi o wchłanianie, to przygotujcie się jednak na dłuższe "posiedzenie", bo nawet do 30 min-czyli zróbcie sobie kawkę, usiądźcie wygodnie z książką lub przed komputerem i pozwólcie mu się dobrze wpić w paznokcie i skórki, potem resztę wetrzyjcie w paznokieć i jego otoczkę.
Co do wydajności, to u mnie stosowany codziennie wieczorem starczył na 3 tygodnie-za dużo to to nie jest, no ale to w końcu 5 ml, choć przy cenie 15-20 zł....
Poprawił stan moich skórek, już się tak nie zadzierają, są miękkie, płytka paznokcia ma ładny, zdrowy odcień a końcówki są białe.
Uwielbiam to "mizianie " po paznokciach, przyjemniejsza aplikacja dzięki pomysłowemu pędzelkowi, tylko naprawdę nastawcie się na długie wchłanianie. Ja jestem zadowolona, zobaczę tylko na jak długo wystarczy efekt kuracji.
Skład: : Macadamia Integrifolia Seed Oil, Vitis Vinifera Seed Oil/Tocopherol, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Silica, Citrus Limon Peel Extract/Helianthus Annuus Seed Oil, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Caprylyl Glycol/ Glyceryl Caprylate/Ethylhexylglycerin/Parfum

O całym "zestawie naprawczym" Regenerum, nie tylko do rąk, ale i do stóp, możecie poczytać tutaj



26 komentarze:

FantasMałgorie pisze...

Przyjemna propozycja..moje skórki wołają o pomoc drąć się niemiłosiernie w głosy hehe :)
Wygodna aplikacja taka punktowa :)

zaczarowanaa pisze...

przydałby sie, przydał ;D

Kolorowy Świat Ani pisze...

Nie mam takich problemow zeby poniego siegac ijeszcze to slugie wchlanianie,oj nie dla mnie;)

miraga pisze...

Nie znam tej serii.

Kathy Leonia pisze...

moje pazury odkąd jem dynię mają się wręcz idealnie;D

Kinga pisze...

ciekawy ten specyfik :)

bazylove pisze...

Ja do skórek przy paznokciach używam jedynie zwykłego kremu i mi starcza :D

Pestka pisze...

Olejki nie są dla mnie jestem zbyt niecierpliwa. Kiedyś miałam taki kremowy preparat i skończyło się na tym, że poszedł w kąt bo mi się nie chciało tyle czekać aż się wpije

Unknown pisze...

Ja musiałabym doprowadzić do lepszego stanu płytkę paznokciowa gdyż podczas usuwania skórek niestety zrobiłam jej krzywdę:(

Zakochana w kolorkach pisze...

Moje skórki są okropne;/Może w końcu to mi pomoże bo jak nie to nie wiem;)

Natalia | jakpiekniebyckobieta.pl pisze...

Cena spora, jednak warto wydać, aby zadbać o skórki- chyba się skuszę na ten produkt ;p

macchiato707 pisze...

Szkoda, że się tak długo wchłania :( Ja do skórek używam olejku z Inglota, a do paznokci Eveline 8w1 :)

Rincewind99 pisze...

Mam ochotę wypróbowac i sprawdzić, czy u mnie by zadziałało...

Testerka pisze...

Myślę, że warto wypróbować :)

Weronika pisze...

ooo, zaskoczyłaś mnie. Z reguły takie cuda nie działają, ale Ty napisałaś taką pozytywną recenzję, że aż muszę o nim więcej poczytać i chyba się skuszę :-))
rudnicka.blox.pl

Z mojego punktu widzenia pisze...

Oj przydałby mi się taki produkt ;)

li_lia pisze...

Chciałabym bardzo, bardzo wreszcie zniwelować problem ostrych, widocznych skórek. I tak się zastanawiam nad tym ,,flamastrem".

Madziakowo pisze...

widzialam a aptece:)

Anna pisze...

Przydałoby mi się coś takiego, bo moje skórki wyglądają tragicznie. :/

QueenIris pisze...

Moja ulubiona odżywka! :D

marwiol5722 pisze...

jaka fajna musze sobie ja sprawic moje paznokcie nalegaja na kuracje

foreverglam pisze...

Moje skórki też wołają o pomstę do nieba ;) Nie znam tego produktu, ale skoro działa to myślę, że warto by było go wypróbować u siebie :) Chyba trzeba będzie skiknąć do apteki 8-)

Kasia_mama_Stasia pisze...

Też by mi się przydał...

dakota pisze...

przyjemny produkt, czytałam o nim sporo pozytywnych recenzji :)

Angelika M. pisze...

Oj jak przydałoby mi się coś takiego...

Nikolina pisze...

Skórki to akurat dla mnie najmniejszy problem,gdyż borykam się z rozdwajającymi paznokciami :<. Mam ochotę dać szansę Regenerum :). Pozdrawiam :).

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting