Kremowy peeling do stóp z kolekcji Miss od Barwy.

Autor: Unknown
Śmigacie już w sandałkach?
 Ja już od pewnego czasu zamieniłam baleriny na coś bardziej odkrytego, pewnie tak jak Wy, ale pamiętajcie tylko o tym, że nawet najbardziej szykowne letnie buciki, nie będą dobrze prezentować się na zaniedbanych stopach.
                                                   Zdjęcie ze Strony producenta Barwa
Dziś o peelingu, który może nie jest porządnym zdzierakiem, ale do codziennej pielęgnacji nadaje się dobrze. 
Barwa i jej kremowy peeling do stóp.



Przeznaczony do pielęgnacji stóp, dłoni, łokci, kolan. Drobinki pumeksu usuwają zrogowaciały naskórek, wit F zapobiega wysuszaniu i pękaniu skóry, alantoina łagodzi i koi podrażnienia.
Dziś nie będzie zdjęć, bo po prostu, zapomniałam je zrobić, peeling już się skończył, a ja zostałam bez fotek-Wielka moja Mea Culpa-wybaczcie kobiecie ciężarnej( jak to dobrze, że można zwalić na coś innego, niż swoją głupotę).
Peeling, to klasyczna miękka tubka, z tych typowych pod koniec używania do rozcinania. Zamknięcie typu "klik"-działało do końca, czyli 3 tyg. Sam kosmetyk, to biała kremowa masa z zatopionymi fioletowymi drobinkami pumeksu,  ja zawsze myślałam, że pumeks jest biały. Przyjemny delikatny zapach, szata graficzna, ot tak, wszystko dobrze opisane, a na obrazku zgrabne kobiece stopy.
No i teraz najważniejsze, czyli jego działanie:
-jeśli macie naprawdę twardą i grubą skórę na stopach, to niestety ten peeling nie sprawdzi się, ponieważ jest zbyt delikatny.
-jeśli użyjecie wcześniej tarki, czy innego wynalazku, a peeling po prostu dodacie jako wykończenie pedicuru to jak najbardziej tak.
-ja go używałam codziennie zamiast szczoteczki do nóg, tu sprawdził się w miarę dobrze-umył stopy, delikatnie je wygładził, nie spowodował żadnych podrażnień. Jednak i tak dwa razy w tygodniu walczyłam z narzędziami tortur, czyli tarką.
Świetnie sprawdził się jako peeling do rąk-tu rzeczywiście skóra dłoni robi się gładka, delikatna, wybielona taka jakiej oczekuję.
Więc jak dla mnie do stóp jest zbyt słaby, potrzebuję mocniejszego zdzieraka, natomiast do rąk i podejrzewam, że do łokci również- przyznam, że nie próbowałam, nadaje się dobrze.
Jednak ja się na niego nie skuszę.
Pochwalcie się, czy macie jakieś sprawdzone peelingi stóp.



20 komentarze:

Unknown pisze...

ten peeling to coś dla mnie:)

miraga pisze...

Ja mam peeling od FlosLek, ale obecnie stosuję ostrą tarkę.

Subiektywna pisze...

Muszę kiedyś go wypróbować :)

RudaMaruda pisze...

Muszę sobie go kupić :) lubię produkty Barwy :)

Natalia | jakpiekniebyckobieta.pl pisze...

Ja już jakiś czas temu wyjęłam swoje sandałki i śmigam na przemian! ;D
Ten peeling to fajna sprawa :)

Kathy Leonia pisze...

ja muszę wyleczyć piętki ;p to wtedy w sandałki się wcisnę:)

foreverglam pisze...

A ja dorwałam w Biedrze peeling do stóp z BeBeauty i też się ostro ścieram przed sandałkowym sezonem ;) Do tego kremik do stóp Mariza z mocznikiem i jest super ;) Można się wciskać w sandaliny ;))) Pozdrawiam :)

PureMorning pisze...

Ciekawy ten peeling.

Rincewind99 pisze...

Nie miałam nigdy, ale Barwę lubię, więc chętnie po niego sięgnę.

Kinga pisze...

tez uzywam tego peelingu:)

Unknown pisze...

Zawiedziona kremami do rąk nigdy nie sięgnęlam po preparaty do stóp tej marki... Lubię dla stóp cukrowego Daxa dla mnie jest wystarczający :)

Unknown pisze...

Ja do stóp stosuję peeling taki jaki mam aktualnie do ciała ;)

bazylove pisze...

Z chęcią kupiłabym go tacie, ze względu na łokcie. Ma tam brzydką skórę

macchiato707 pisze...

Ja wolę mocniejsze peelingi :) Aktualnie nie mam takiego produktu do stóp, ale muszę się za jakimś rozejrzeć.

li_lia pisze...

A ja się będę upierać, że najlepszym pilingiem jest spacer bosymi stopami brzegiem morza :)

Angelika M. pisze...

Ja z tej serii miałam krem wiśniowy do rąk.

Lena Wikasa pisze...

Z tej firmy jeszcze nie miałam.

Kasia_mama_Stasia pisze...

Ciekawy;)

Unknown pisze...

PO Twojej opinii widzę, że głowy nie urywa, ale czasem warto spróbować, może u innej osoby bedzie inaczej działał.

Dobre Dla Urody pisze...

Ja nie używam peelingów typowych dla stóp, peelinguje je tymi do ciała, lepiej sprawdzają się :)

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting