Z cyklu na szybko, klopsiki w sosie pomidorowym

Autor: Unknown
Ostatnio brak czasu na cokolwiek, obiady też "na szybko"
Więc tym razem zwykłe klopsiki w sosiku pomidorowym, czas-około godź.
Przepis 
1/2 kg mięsa mielonego
1 cebulka w kosteczkę pokrojona-można wcześniej zeszklić na łyżce oliwy
tarta bułka
papryka w proszku-z racji tego, że Julka też jada, przeszliśmy na słodką
pieprz, sól
4 łyżki przecieru pomidorowego
Wszystko mieszamy, mięsko doprawiamy, toczymy kulki wielkości orzecha włoskiego, obtaczamy w bułce tartej, smażymy, ja akurat mam garnek do smażenia bez tłuszczu-sprawdza się świetnie a ile zdrowia.
Obsmażone kuleczki dusimy najlepiej w bulionie, ale oczywiście ja jak zawsze po prostu dodaję kostkę rosołową, dodajemy przecier pomidorowy, dusimy ok. 30 min. Zaciągamy sosik, doprawiamy do smaku, ja dodaję odrobinę cukru, jak mam coś z przecierem-nawet pomidorówkę.
Dziś do tego ziemniaczki i surówka, ale oczywiście wg gustów można podać ryż, lub kluski.
                                                 Tłuszcz akurat wytopił się z klopsików

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting