Smakujemy chałwę z Odry

Autor: Unknown
A teraz moja opinia na temat słodkości z firm OdraOtmuchów oraz toEat.

Chałwa, to wyrób cukierniczy z karmelu oraz miazgi nasion oleistych, bardzo popularny w krajach śródziemnomorskich, na Bałkanach, oraz zachodniej Azji. Oczywiście w Polsce również nie brakuje amatorów. Co prawda chałwa jest bardzo kaloryczna,m bo 100 gr, to ok.500 kcl, ale nie można zapominać o jej walorach zdrowotnych, bo sezam z którego produkuje się chałwę, to ogromne bogactwo wit A, B1, B2, PP, B3, B9, E i H, oraz białko roślinne , chałwa zawiera również proteiny, wapno i magnez. 
Moja opinia: Bardzo lubię chałwę, jednak do tej pory kupowałam z innej firmy. Chałwa z Odry jest wyśmienita w smaku, słodka, ale nie muląca.Lubię kiedy miazga tak śmiesznie trzeszczy w zębach, jest krucha, ale miękka, niestety jak dla mnie trochę zbyt tłusta. Opakowanie zrobiłabym mniejsze, bo 100 gr, to jak dla mnie za dużo, nie dam rady zjeść całej. Ogólne wrażenie -bardzo dobra, ale oczywiście każdy ma swój smak. 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting