Mariza

Autor: Unknown
Mam przyjemność przetestować kosmetyki znanej polskiej firmy  Mariza. W ofercie firmy znajdują się zarówno kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała jak i naprawdę duży wybór kosmetyków kolorowych.      Na pewno znacie tą firmę, ale jeśli chcielibyście dowiedzieć się coś więcej na jej temat, to zapraszam na stronę konsultantki tej firmy tu , jeżeli chcecie być na bieżąco z nowinkami i ciekawostkami kosmetycznymi, to zapraszam również na FB tu stronka dopiero się rozwija, więc gorąco kibicujmy.

Ja testuję żel pod prysznic o zapachu granatu, fluid w odcieniu naturalnym oraz lakier do paznokci, taki miły jesienny fiolet.. Moja opinia będzie za kilka dni, bo jak same wiecie, trzeba sprawdzić ile wytrzymuje lakier, lub czy nie mam alergii na żel, lub fluid. Tak więc testuję i czekam na wyniki.
Pozdrawiam Panią Monikę i mam nadzieję, że nasza współpraca będzie bardzo owocna i udana.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting