Autor: Unknown
Nadchodzi jesień, a wraz z nią zwiększone zapotrzebowanie na słodkości. Nie wiem dlaczego, ale latem nie nie muszę jeść słodyczy, ale jesienią uwielbiam wieczorne czytanie książki pod kocykiem i podgryzanie czegoś słodkiego. I właśnie mam coś do podgryzania, bo udało mi się nawiązać współpracę z firmą Odra, przy okazji też dostałam produkty z Otmuchów oraz firmy, której wcześniej nie znałam toEat.
Jeśli macie ochotę poczytać na temat tych firm, to oczywiście w nazwie są linki przenoszące na strony tych przedsiębiorstw.
Sezamowa Chałwa z Odry, to 12 batoników o wadze 100 gram, o smaku waniliowym z których obiecałam Producentowi stworzyć jakiś pyszny przepis, ale to dopiero w weekend zabiorę się do pracy.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting