Autor: Unknown
Serum Scalające Rozdwojone Końcówki
Cena ok 18 zł za spray 75ml
Moja opinia:
No cóż, jakoś dziwnie mi się zrobiło-serum scalające?-znaczy, że już nie trzeba podcinać końcówek?-nie muszę już chodzić do fryzjera i może w końcu uda mi się zapuścić włosy?
Przyznam szczerze, ze moje końcówki nie są zbyt ciekawe, pół dnia biegania za Julką w słońcu, kąpiele w basenie, no i oczywiście ta kochana prostownica i suszarka, no jest tak sobie, czyżby miał się skończyć problem z włosami?
Butelka w formie sprayu, dozuje odrobinę, tyle ile potrzeba. Maź-znaczy się serum ma oleistą  i bardzo tłustą konsystencję, podobnie do jedwabiu.  Do tej pory nie stosowałam tego typu kosmetyku, ale zasada jest prosta nałożyć odrobinę na dłoń i paluszkami rozprowadzić na końcówkach włosów, coś na zasadzie jedwabiu, nie spłukiwać. Hm -czy nie zrobią mi się od tego strąki?-na szczęście tylko przez chwile miałam takie wrażenie, bo jak już wszystko wyschło, to było ok. Po 3 tyg stosowania widzę lekką poprawę, coś jakby końcówki się skleiły, nie są tak wysuszone, jednak efekt ten utrzymuje się tylko podczas stosowania, bo i tak na naprawdę rozdwojone końcówki pomoże tylko i wyłącznie  fryzjer i jego nożyczki.
Mieszane uczucia, z jednej strony włosy wyglądają lepiej, ba są naprawdę lśniące i połyskują, ale z drugiej strony wiem, że zniszczona rzecz sklejona nawet najlepszym klejem, już nigdy nie będzie idealnie wytrzymała.
Zalety:
-łatwa aplikacja i fajne opakowanie
-pięknie błyszczące włosy
-widać poprawę kondycji włosów, są mięciutkie i delikatne
-super zapach
-szybko się wchłania, nie obciążając włosów, nie robią się tłuste
Minusy:
-raczej jako sposób na poprawę wyglądu włosów, niż jako ich regeneracja
Czy kupiłabym ten produkt ponownie- Nie wiem 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting