Mariza żel pod prysznic Linia Spa dla ciała, dla zmysłów

Autor: Unknown

Odświeżający żel pod prysznic delikatnie myje i pielęgnuje Twoje ciało, a słodki aromat granatu doskonale odpręża, pozytywnie nastraja oraz dodaje energii. Preparat wzbogacony w oliwę z oliwek, d-pantenol, alantoinę i glicerynę, dzięki którym chroni skórę przed wysuszeniem, wzmacnia jej barierę ochronną oraz łagodzi drobne podrażnienia. Skóra staje się miękka, gładka i odpowiednio nawilżona, o delikatnym, kuszącym słodyczą zapachu. To opis z opakowania.
Żel otrzymałam od P. Eweliny, to jej strona:http://www.mariza.waw.pl/, na tej stronie znajdziecie również aktualny katalog, podpowiem ,że z cenami, które są naprawdę rozsądne.

Moja opinia: fakt, że produkty Marizy otrzymałam w ramach testów, nie ma w ogóle wpływu na moją recenzję. A muszę przyznać, że w 100% zgadzam się z tym co firma napisała na odwrocie opakowania.
No ale od początku, żel jest zamknięty w przeźroczystej, plastikowej butelce 250 ml., i co lubię, można go odwracać, zamykanie dobre, na jakby zatrzask, nie otwiera się. Konsystencja jest galaretkowa, bardzo gęsta, ale miła, dobrze się pieni, jest wydajny. A zapach po prostu urzekający, z cyklu moich ulubionych owocowych, dość długo utrzymuje się na skórze, naprawdę wieczorem jak jestem już "padnięta", myśl o prysznicu z tym żelem, daje mi siłę, żeby uśpić dziecko. Świetny, choć i tak po użyciu stosuję balsam.
P.S. Mężulek stwierdził, że pachnę ponętnie-coś w tym chyba jest :)
Czy kupiłabym ponownie? Zdecydowanie Tak 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting