Mariza Aksamitny fluid matująco kryjący

Autor: Unknown
Podkład tuszuje niedoskonałości cery, nadaje jej jednolity koloryt i gładkość bez efektu maski. Działa pielęgnująco i ochronnie. Zapewnia długotrwałe, matowe wykończenie makijażu. Produkt przebadany dermatologicznie, wyrób nie testowany na zwierzętach. Oil free, filtr  UV. Tyle na opakowaniu.


Moja opinia: tak się zastanawiałam, czy produkt za kilka złotych, może zmatowić i zakryć moje niedoskonałości, bo tego właśnie oczekuję od podkładu. Moja mieszana cera, bardzo szybko zaczyna się świecić, ale akurat Mariza sprawiła, że nie muszę co chwilę biegać pudrować nosek, a więc matuje i to na dość długo, u mnie wytrzymał dobre 6 godź, bez poprawek. Na początku troszkę jakby ślizga się po twarzy, ale po chwili się ładnie się rozprowadza, szybko stapiając się ze skóra, nie tworząc maski. Po aplikacji, cera wygląda naturalnie, kryjąc drobne niedoskonałości i zaczerwienienia. Nie sprawia uczucia ciężkości, cera staje się gładka, nie wysuszona. Sam fluid, pachnie ładnie, nie pudrowo, tylko jakby był perfumowany, miłe uczucie dla noska podczas aplikacji. niestety ma jeden minus, to pompka, która wydusza różne ilości kosmetyku, i sam puder brudzi przeźroczystą nakrętkę, co sprawia nieestetyczne wrażenie, no ale z pompkami tak już bywa. Ogólnie polecam ten fluid, osobom z cerą mieszaną lub tłustą, bo naprawdę ładnie matuje, jednak krycie, to dla osób które mają umiarkowane problemy z cerą. Cena jest też sporym plusem
Czy kupiłabym ten produkt ponownie-Tak

1 komentarze:

Mirka Czubak pisze...

nigdy nie miałam podkładu z tej firmy, fajnie się prezentuje ciekawe jak by się u mnie prezentował :)

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting