Garnier Essentials Intensive Hydration Anti Age 30+

Autor: Unknown
Z opisu producenta, to "krem dla ochrony młodości skóry". Garnier połączył w nim oczyszczającą moc winogron z wit, E o właściwościach ochronnych.

Skusiłam się na tą "ochronę młodości", bo czas płynie bardzo szybko i pomału trzeba zadbać o jak najpóźniejsze pojawienie się kolejnych zmarszczek. A co mi tam, trzeba zainwestować w siebie, dlatego kupiłam wersję na dzień i na noc, znaczy się oficjalna wersja dla męża: "promocja była"
Krem jest zamknięty w zgrabnym zielonym pudełeczku z plastiku( to jednak plastik, więc nic szczególnego) w środku biały z lekką poświatą zieleni lekki kremik, podchodzący konsystencją pod żel, ten na noc jest bardziej gesty. Piękny winogronowy zapach kusi świeżością. Dobrze i szybko się wchłania, sprawia, że cera jest jakby jędrniejsza i zdecydowanie bardziej nawilżona. Nie roluje się, nadaje się pod makijaż. Nie pozostawia tłustego filmu na twarzy, a skóra jest gładka i aksamitna w dotyku.
Podsumowując-fajny krem na dzień i na noc, dobrze nawilżający, jednak ma on również działanie przeciwzmarszczkowe, którego ja nie zauważyłam,. Nie chodzi mi o to, żeby zlikwidował moje pierwsze zmarszczki, bo wiem, że cudów nie ma, ale mógłby je troszkę spłycić. Wiec świetny krem dla cery normalnej i mieszanej, ale nie jako produkt przeciwzmarszczkowy.
Czy kupiłabym ponownie? Tak, ale w celach nawilzających

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting