Autor: Unknown
Pantene Intensywna regeneracja do włosów normalnych
Cena ok 12 zł
Dzięki portalowi http://polki.pl/ mogę przetestować produkty, a udało mi się wygrać świetny zestaw: szampon, odżywka, spray i maskę. Zaraz poznacie efekty współpracy tych kosmetyków z moimi włosami.
Linia jest przeznaczona do włosów normalnych, ma za zadanie głęboko nawilżyć włosy nadając im zdrowy wygląd i naturalny blask. Bogata w substancje regenerujące, chroni i odbudowuje włosy zniszczone stylizacją .
Moja opinia szampon i odżywka
Niewątpliwą zaletą produktów Pantene jest ich świetny zapach, długo utrzymujący się na włosach. Zarówno szampon jak i odżywka, którą trzeba spłukiwać łatwo się rozprowadzają, dobrze się pienią i są bardzo wydajne, co przy codziennym myciu włosów ma spore znaczenie. Moje włosy, to typowe leniwce, rosną bardzo słabo, przetłuszczają się, a końcówki się rozdwajają. Szampon, po pierwszym zastosowaniu dał mi tylko odczucie miękkich włosów, i bardzo łatwego rozczesywania no ale już po kilku użyciach, oczywiście z odżywka zauważyłam efekty. Moja czupryna stała się bardziej błyszcząca, włosy są zdrowsze, wygładzone, przyjemne w dotyku, takie bardziej śliskie, nie ma problemu z układaniem i utrzymaniem fryzury. Nie zauważyłam też, aby zmywał farbę z moich włosów, co prawda używam go ok. 3 tyg, ale kolor jaki był, tak jest nadal.
Oczywiście pamiętamy, jak prawidłowo stosować szampon-z racji tego, że w dzisiejszych czasach szampony są bardzo skoncentrowane ZAWSZE rozcieńczamy odrobiną wody np. nalewając szampon na dłoń, dodajemy troszkę wody, NIGDY nie wylewamy szamponu bezpośrednio na głowę. Proponuję też ostatnie płukanie zrobić chłodną wodą, co zamknie łuski włosowe i spowoduje, ze włosy nie będą szorstkie.
Zalety szamponu i odżywki:
-cudowny zapach, bardzo długo utrzymujący się
-wydajne
-świetne opakowania, można sobie obrócić, gdy się kończy, fajny design, ładnie prezentuje się na półce w
  łazience
-odżywiają i nawilżają włosy
Wady:
-odrobinę przeraża skład , ale cóż działa lepiej, niż metoda mojej babci z żółtkami i olejem rycynowym
Czy kupiłabym ten produkt ponownie- Tak 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting