Autor: Unknown
Nivea Firming Body Oil Ujędrniający Olejek do ciała  Q10 plus
Cena ok. 20 zł za 200 ml.


Nowość na rynku miałam przyjemność  przetestować dzięki Nivea, co mnie bardzo ucieszyło, strasznie byłam ciekawa tego produktu.
Wielofunkcyjny olejek może być stosowany na całe ciało, aby pielęgnować, ujędrniać i poprawić naturalny wygląd skóry.
Sposób użycia:wmasowywać w obszary skóry, które wymagają intensywnej pielęgnacji. Najlepiej stosować co najmniej dwa razy dziennie, może być zastosowany zarówno na mokrą jak i suchą skórę
Rekomendowany aby: ujędrniać skórę, zmiękczać ją i odżywiać, masować rozstępy.
Moja opinia:
Bardzo byłam ciekawa tej formuły olejku, bo obawiałam się, że będzie w formie oliwki-czyli coś za czym nie przepadam-mokre, tłuste, klejące. Na szczęście miłe zaskoczenie, bo jest dość gęsty, nie tłusty. Niesamowicie szybko się wchłania, nie pozostawiając na skórze tłustej otoczki. Trzeba jednak troszkę popracować ręką, aby się dobrze rozprowadził. Po użyciu skóra gładka, świetnie nawilżona,  łagodzi też podrażnienia po depilacji. Opakowanie w formie butelki z zakrętką sprawdza się, nic się nie wylewa, wypływa tyle olejku ile potrzeba. A zapach-rewelacja, po wieczornym smarowaniu jeszcze rano pachnę i ja i piżama i cała moja pościel.
Bezpieczny w stosowaniu dla mam i przyszłych mam-choć przyznam szczerze, że nie ma żadnej rekomendacji, to zapewnienie producenta, ale myślę, że za jakiś czas uzyska pozytywna opinie.
Ma również za zadanie masowanie rozstępów, aby je zmiękczyć i sprawić, że będą mniej mniej widoczne, jednak ja na szczęście nie mam żadnego rozstępu, więc nie mogę na ten temat się wypowiadać. Ale przyznam, że blizna na nodze po oparzeniu, jest faktycznie bardziej miękka.
Zalety:
-dobrze nawilża skórę, jest miła w dotyku, zmiękczona i gładka
-łatwo się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy
-piękny zapach długo trzyma
-opakowanie ok, nie potrzebna opcja "do góry nogami", bo spokojnie można zużyć całą zawartość
Wady:
-przy stosowaniu dwa razy dziennie, mało wydajny
-przy tak częstym stosowaniu-cena spora
Czy kupiłabym ten produkt ponownie-Tak 



1 komentarze:

Unknown pisze...

Ja jestem w trakcie testowania balsamu ujędrniającego;)Tego olejku jakoś się bałam, ale przekonałaś mnie swoją opinią:)

W wolnej chwili zapraszam Cię do siebie:)

www.przetestujezaopiniujeocenie.blogspot.com

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting