Autor: Unknown
Garnier Fructis  Szampon Wzmacniający
http://www.garnier.pl/_pl/_pl/our_products/product-struct.aspx?tpcode=OUR_PRODUCTS^PRD_HAIRCARE^FRUCTIS^FRUCTIS_DISCOVER^FRUCTIS_NUTRI_REPAIR^FRUCTIS_NUTRI_REPAIR_RTN1&prdcode=P41158
 Jako magia trzech olejków z oliwek-odżywia, awokado-odżywia i zmiękcza i karite-odżywia i wygładza.
Olejki wnikają we włókno włosa i odżywiają od wewnątrz. Dzięki czemu włosy stają się bardziej błyszczące i jedwabiste.

Moja opinia:
Najbardziej lubię produkty Garniera za te rewelacyjne slogany reklamowe w stylu "czy twoje włosy potrzebują ......" itp. itd. Zawsze jak czytam te pytania na opakowaniu, to na każde pytanie odpowiadam sobie tak, tak, tak. Szok , ale działają na mnie te pytania, automatycznie w mojej głowie rodzi się myśl, że to na pewno produkt stworzony dla mnie, nic innego nie szukam, bo już znalazłam ideał-no taka jest właśnie siła reklamy. No nic teraz już o szamponie, Opakowanie fajne, ładny kolor, lekkie zamykadełko-może być.
Konsystencja nieciekawa, zbyt lejąca perłowa, ale lekko żółtawa. Myje dobrze, pieni się wystarczająco. Włosy po umyciu są świeże, miękkie, lekkie, łatwe do rozczesania. Nie przetłuszcza włosów, muszę przyznać, że po 2 tyg codziennego stosowania włosy wyglądają zdrowo, są błyszczące i wygładzone. Stały się gładkie i sypkie, ale nie sianowate, pomimo dużej zawartości olejków, nie przetłuszczają się. Najlepszy jest chyba jednak cudowny zapach roznoszący się wokół mnie za każdym razem, gdy poruszę głową, połączenie owoców z olejkami, energetyczny i świeży. O taki normalny rodzinny szampon w dobrej cenie i łatwo dostępny, myje, działa, nie psuje.
Zalety:
-dużo olejków owocowych w składzie
-nawilża włosy-nie są sianowate
-świetny zapach
-dobrze się pieni
-fajne opakowanie
Wady:
-zbyt lejący
Czy kupiłabym ponownie-nie wiem, możliwe, że w promocji

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting