Autor: Unknown
Dove visiblecare Toning
http://www.idoveyou.pl/pl/Produkty/mycie_ciala/default.aspx                                                                     Cena ok 11 zł za 200 ml, ja trafiłam na promocję w mojej aptece -4, 99



Kremowy żel pod prysznic z unikalną technologią NutriumMoisture, który łączy w sobie łagodne składniki myjące ze składnikami nawilżającymi, identycznymi z tymi występującymi w skórze człowieka. Cytat z etykiety:"Używaj codziennie dla bardziej miękkiej, gładszej skóry w ciągu 7 dni oraz zauważalnie piękniejszej skóry w ciągu 3 tygodni."
Moja opinia:
Ja akurat używałam z tej serii Toning, niestety nie mogę nigdzie znaleźć o nim informacji .Przy pierwszym użyciu, poczułam się troszkę zniesmaczona, bo konsystencja żelu przypomniała mi czasy, kiedy mój tata z braku innych kosmetyków używał kremu do golenia "Wars"-no identycznie to wygląda, automatycznie "odrzuciło mnie" od tego żelu, jednak jak tylko poczułam jego piękny świeży kremowo-ogórkowy zapach, spokój powrócił do mojej łazienki. Użyłam i stwierdzam, ze nie przypadł mi do gustu, kremowa konsystencja słabo się pieni i momentalnie spływa wraz z wodą do ścieków, więc jak on ma zadziałać na moją przesuszoną słońcem i morską wodą? Nie wiem. Skóra po użyciu wygląda normalnie, nic złego się z nią nie dzieje, nie ma uczucia ściągnięcia i napięcia.
Być może to jakiś eksperymentalny produkt, może firma go wycofała, dlatego był tak tani, możliwe, że pozostałe z tej serii są lepsze. U mnie się nie sprawdził, jedyny plus, to świetny zapach, który przez chwilę się utrzymuje na ciele.
Zalety:
-ładny zapach
-udana butelka
Wady:
-słabo się pieni
-zbyt szybko spływa
-słabo wydajny
Czy kupiłabym ponownie- Nie

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting