Sosy Folwark

Autor: Unknown
Dziś troszkę pogotujemy. Chciałam Wam pokazać kilka wiosennych inspiracji, myślę, że sosy Folwark pomogą Wam stworzyć ciekawe, niebanalne dania, którymi zachwycicie rodzinę i znajomych. Mistrzem kucharskim nie jestem, staram się gotować zdrowo, smacznie, ale też w miarę szybko, biorąc pod uwagę, że mam dwóch małych pomocników, którzy zawsze biorą udział w przygotowaniu potraw. Chociaż ci moi pomocnicy lubią pracować w kuchni, uwielbiają szatkować, ozdabiać mieszać , jednak z jedzeniem, to już gorzej. Ostatnio to tylko chleb z tostera z masłem,ewentualnie z dżemem, a na obiad pomidorówka lub ogórkowa. Na szczęście mój małżonek docenia prawie wszystkie nasze kulinarne eksperymenty, nawet drożdżówki, które 5 minut po wyjęciu z piekarnika, nie wiem w jakiś nieokreślony sposób zaczynają przypominać kamyki ( zjem z mlekiem :) )
Na szczęście sosy oraz majonez od Folwarku, potrafią mnie uratować przed kuchenną wpadką. I nawet jeśli nasza sałatka jest odrobinę papkowata, bo marchewka okazałą się wyjątkowo miękka w łapkach dzieci, zbyt duży kawałek ogóreczka, trzeba dyskretnie usunąć, to i tak nasze wspólne dania są lepsze niż przygotowywane w Master Cheffie, bo dzieci przygotowują  je dla nas, naprawdę mogą być z siebie dumni, a radość, którą widzimy w ich oczach, gdy tata chwali kolację, jest dla nas bezcenna.
Oczywiście zaznaczam, że na spotkania ze znajomymi, czy też rodzinne imprezki. przygotowuję dania samodzielnie, korzystając z niedoścignionej pomocy mojej mamy.





 Faszerowane jajka, dla męża i dzieci z szynką a dla mnie z tuńczykiem. Dodatek musztardowej Remulady Duńskiej, daje fajny posmak. Majonezowy sos chrzanowy, dodaje odrobinę chrzanowej pikanterii.



 Szynka w galarecie, lekkie, ale pożywne danie na kolację. Sos chrzanowy sprawdza się znakomicie.
Klasyczna sałatka warzywna, myszki, to "produkcja" Julki. Pierwszy raz miałam do czynienia z majonezem od Folwarku. Moje odkrycie zamknięte w plastikowym pudełeczku. Majonez jest bardzo smaczny, pachnie "zdrowo-majonezowo" Jest zwarty, odpowiednio gęsty, nie sprawia niespodzianek , bałam się, że może zważyć się w sałatce, ale poradził sobie świetnie.
Od razu przepraszam za zdjęcia, niestety nie mam dobrego aparatu, nie mam talentu do robienia zdjęć. ale musicie uwierzyć mina słowo, że sosy i majonez Folwark są bardzo smaczne.




0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting