Fitomed Olej ze słodkich migdałów

Autor: Unknown
Naturalne oleje mają bardzo wiele zastosowań, od pielegnacji włosów, całego ciała , twarzy, dłoni, można się nim wysmarować od samej góry do samego dołu, od czubków włosów, aż po stopy.
Olejek migdałowy bogaty w naturalne składniki, przede wszystkim szereg substancji odżywczych: protein, soli mineralnych oraz witamin A, E,D i witamin z grupy B. Zawiera duze ilosci kwasu linolowego i oleinowego. Te składniki sprawiają, że olejek migdałowy posiada bogate właściwości , a jego regularne stosowanie przyczynia się do nawilżenia i ujędrnienia skóry, łagodzenia podrażnień, opóźnienia procesów starzenia. Chroni skórę przed działaniem negatywnych czynników zewnętrznych , zapobiega odwadnianiu komórek , wzmacnia barierę ochronną skóry.
Wachlarz zastosowań olejku migdałowego jest bardzo duży. Od stosowania na twarz, jako kosmetyk oczyszczający, czy też nakładany zamiast kremu do skóry suchej, wrażliwej i dojrzałej. W pielęgnacji ciała świetnie nawilży i uelastyczni skórę (polecany kobietom w ciąży w ramach profilaktyki antyrozstępowej. Warto dodać kilka kropel do kapieli niemowląt i małych dzieci, lub stosować jako oliwkę, ponieważ doskonale sprawdzi sie w pielegnacji delikatnej skóry dziecka i bardzo szybko pomoże złagodzić zaczerwienienia i podrażnienia. Świetnie sprawdza się na włosach, zarówno do olejowania na całej długości, jak i tylko do stosowania na samych końcówkach, w celu odżywienia, nawilżenia, ożywienia włosów. Na wielu blogach znajdziecie wpisy nt. olejowania włosów, więc nie będę się rozpisywała w tym temacie, Włosomaniaczki (w pozytywnym znaczeniu) polecają również ten olej, choć na początek warto się wgłębić w tajniki stosowania, odkryć porowatość swoich włosów i olejowanie przestaje być tajemnicą. Olejek może też spełniać funkcję ochronną w przypadku czynników atmosferycznych, warto zabezpieczac końcówki włosów przed Wzmacniające działanie olejku docenią nasze paznokcie i skórki, będą twardsze, mocniejsze i przy regularnym stosowaniu przestaną się rozdwajać
Fanki naturalnych kosmetyków, również beda zadowolone, gdy podczas ważenia cudownych eliksirów, jako tajemniczy składnik dołożą olejek migdałowy np. do kremu, olejku do masażu, kuli kapielowej, czy też jako .odżywki do rzęs.
Moja opinia:
Olejek zamknięty w 100 ml. butelce z ciemnego plastiku, idealne zamknięcie typu klik-najlepsze w przypadku tłusciejszych formuł kosmetyków, A jak wiadomo, olejek jest tłusty, szczęśliwie szybko się wchłania, jednak proponuje nakładać go gdy juz raczej nigdzie nie wychodzimy, bo moze nam skapnąć na ubranie i problem tłustej plamy (szczęsśiwie schodzi w temp 40 *) . Na czym się zawiodłam, to zapach, bo byłam przekonana, że będzie pachniał jak drogeryjne olejki do skórek, ale to plus, bo ten od Fitomedu nie jest perfumowany,
Moim zamierzeniem było stosowanie olejku na końcówki włosów oraz na paznokcie. Moja córka postanowiła stosować olejek razem ze mną. wieczorami siadałyśmy razem oglądając "Pierwszą miłość" i masując sobie dłonie olejkiem. Efekty było widać po ok dwóch tygodniach stosowania, dłonie są w owiele lepszym stanie, miękkie, delikatne, bez pękających skórek. Z paznokciami się nie udało, bo po prostu nie ma sensu szukać efektów, jeśli się paznokcie maluje lakierem, więc nie mam co Wam pisac, jakie to one stałyy się twarde, bo się nie stały, ale to moja "wina", bo po prostu lubię mieć pomalowane paznokcie.. Ale dłonie i skórki, w dużo lepszej kondycji.
Julka i Dominik mają skórę atopową, w pewnym momencie nie mogłam sobie poradzić z przesuszoną skórą głównie na policzkach i w okolicach ust. Lato, słońce, woda, pod koniec lata masakra, skóra aż się łuszczyła (znający problem atopowej skóry wiedzą o co chodzi). Przypisane maści albo nie działały, albo maluchy nie pozwoliły sobie smarować, płacząc że piecze. W pewnym momencie zdesperowana złapałam butelkę z olejkiem migdałowym i wysmarowałam wszystkie przesuszone części ciała i uwierzcie, Dominik się nie wyrywał, Julka nie "jojczyła" , że ją piecze. Myślę sobie zaryzykuję, kilka razy posmaruję, zobaczę co będzie się działo.
Dziewczyny, jestem zachwycona, kilka dni i skóra się zregenerowała, przestała się łuszczyć, olejek ją nawilżył i naprawił. Skóra jak u "normalnych" maluchów.
Ja wydawałam masę pieniędzy na emolienty, maści , kremy, a tu proszę okazało się, że prosty, naturalny olejek działa lepiej niż chemiczne kosmetyki.
I tak matka, która planowała poprawić stan swoich włosów, skóry twarzy i paznokci, zużyła cały olejek na masaże u dzieci. ale było warto nie narzekam, cieszę się, że znalazłam coś działającego, a do tego taniego i naturalnego.
No cóż, nie pozostaje mi nic innego, jak zakupić kolejną buleleczkę, bo mam zamiar dalej go stosować u dzieci i u mnie. I tak jeszcze ciekawi mnie olejek jako odżywka do rzęs, gdyby tak zadziałał jak te wszystkie markowe "rewitalasze", chyba zrobię eksperyment.



Skład: Prunus Amygdalus Dulcis Oil 100%

                                                        Olej możecie zamówić tutaj
Polecam Wam Fitomed


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting