Equilibra Nawilżający krem do twarzy 40% aloesu

Autor: Unknown
Krem nawilżający, must have każdej kobiety. Dobrze nawilżona twarz, to podstawa zdrowej, ładnej cery, mniej podatnej na zmarszczki. Moja cera jest dość problemowa, mieszana, lubi się zapychać, czasem podrażnić, ale też i przesuszyć. Niedawno walczyłam z odwodnieniem cery, to dopiero kłopot. Szczęśliwie uratował mnie krem Vichy Nutrilogie (jeszcze jeden mam schowany w razie problemów)
Niedawno skończyłam używać aloesowy krem do twarzy marki Equilibra. 


Producent: Podstawowy krem o lekkiej i delikatnej konsystencji, do codziennego stosowania na skórę twarzy i szyi o wysokim stężeniu aloesu 40%. Ma działanie nawilżające, odżywcze, o właściwościach ochronnych i kojących. Do każdego rodzaju skóry, nie pozostawia na skórze tłustych śladów, dobrze się rozprowadza do stosowania rano i/lub wieczorem.
► Wysokie stężenie aloesu: 40%
► Aloes pozyskiwany w ręcznym procesie ekstrahowania na zimno, nie pasteryzowany, bez obróbki chemicznej
► Formuła kremu bogata w składniki roślinne
► Filtr przeciwsłoneczny 6
► Przeprowadzone testy płatkowe wykazały wysoką tolerancję skóry na produkt

Dlaczego aloesowy krem do twarzy?
NIE ZAWIERA PARABENÓW►NIE ZAWIERA PARAFINY I OLEJI MINERALNYCH►NIE ZAWIERA DODATKOWYCH SUBSTANCJI ZAPACHOWYCH, BEZZAPCHOWY

Skład: Aloe Barbadensis Gel, Aqua, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Glycerin, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Ethylhexyl Stearate, Ceteareth-20, Ceteareth-12, Cetearyl Alcohol, Cetyl Palmitate, Sweet Almond Oil, Dimethicone, Ascorbyl Palmitate, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Lineseed Acid, Penthenol, Chitosan, Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol, Propylene Glycol, Decyl Glucoside, Xanthan Gum, Citric Acid, Glycolic Acid, Potassium Sorbate, BHT, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Sodium Dehydroacetate, Imidazolidynyl Urea.



























Moja opinia: krem w miękkiej tubce, o pojemności 75 ml. Konsystencja bardzo fajna, lekka, łatwo wydobyć go z tubki. Biały, bez zapachu, świetnie rozprowadza się, szybko wtapia skórę, nie zatłuszcza jej. Skóra jest świetnie nawilżona, delikatna, miękka. Fajny, codzienny krem, który spokojnie nadaje się pod makijaż. Teraz wiosną jak znalazł. Mojej skórze na pewno długo się nie znudzi.Kremik, choć wydaje się niepozorny, to jego moc aloesu działa na moją cerę fantastycznie.



          Krem otrzymałam do przetestowania  od Equilibra, co nie miało wpływu na moją ocenę.





0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting