Equilibra Aloe dezodorant

Autor: Unknown
Dezodorant, czy antyperspirant, wybór trudny, najlepszy byłby kosmetyk hamujący wydzielanie potu, ale pod warunkiem, że byłby zdrowy dla organizmu. Tak niestety się nie da, żeby działał musi mieć w składzie związki chemiczne, które  mogą wyrządzić wiele szkody w naszym organizmie. Staram się unikać antyperspirantów, ale wiadomo, człowiek czuje się dużo pewniej wiedząc, że może spokojnie usiąść koło innej osoby, bez strachu, że ten ktoś się zaraz odsunie od nas, no cóż fizjonomia człowieka, nic nie zrobimy.

U mnie świetnie sprawdził się Etiaxil, później odkryłam Blockera od Ziaji,, różnica cenowa spora, a działanie praktycznie  to samo.  Czuję się dużo bardziej komfortowo stosując dobry antyperspirant, jednak kiedy wiem, że jestem w domu, nie wychodzę nigdzie, czy też w weekendy, chce dać odpocząć mojej skórze, wtedy sięgam po dezodorant.
Dziś  mam dla Was kolejny produkt, jednej z moich ulubionych marek kosmetycznych, jaką okazała się Equilibra . Aloesowy dezodorant Anti-Odour .

Od producenta: aloesowy, łagodzący dezodorant anti-odour skomponowany w oparciu o siarczan glinowo-potasowy, w naturalny sposób zwalcza nieprzyjemne zapachy.Dzięki wysokiej zawartości aloesu jest łagodny i odświeżający dla skóry. Dezodorant nie zawiera alkoholu, jest w postaci atomizera. Wspomaga regulację potliwości.
Skład: aqua, aloe barbadensis gel, potassium alum, polysorbate-20, benzoic acid, dehydroacetic acid, phenoxyethanol, parfum, citric acid, sodium benzoate, potassium sorbate, triethanoalmine.


A według mnie: bardzo fajny dezodorancik. Buteleczka 75 ml, atomizer działa, nie zacina się (mozemy go potem wykorzystać ponownie-rozkręcono, sprawdzono). Wygląda jak woda, przeźroczysty. Pachnie bardzo przyjemnie, świeżo, naturalnie, no ale jak to producent obiecuje ma w składzie 30% aloesu. Delikatnie odświeża, tak 4-5 godź , czuję go na sobie. Super w nim jest to, że szybko wysycha, nie uczula, nie podrażnia, nie brudzi ubrań i nie pozostawia na skórze nieestetycznych plam U mnie sprawdza się świetnie gdy idziemy na basen. Minusów nie znalazłam.
Więc, jeśli lubicie  odświeżenie  dezodorantem, myślę, że ten możecie spokojnie wypróbować.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting