Moje pranie zkapsułkami Vizira

Autor: Unknown
Agencja marketingowa Trnd , jest to rodzaj marketingu szeptanego, działającego podobnie jak Streetcom,  wypełniamy ankiety i jeśli nasz profil będzie odpowiadał, to otrzymujemy różne produkty do testowania)
Dzięki nim miałam możliwość przetestowania kapsułek piorących marki Vizir.
 Skuteczność Vizira w nowej formie,kapsułka, to skoncentrowany środek piorący w płynie, który zapewnia wygodne i skuteczne pranie.
Kolekcja kapsułek Vizira, to 3 warianty:
-Original Fresh-pomarańczowy kolor-"są stworzone dla tych, którzy pragną legendarnej bieli Vizira już przy   1 praniu"
-Fresh Flower-kolor zielony-" właściwy wybór, jeśli chcemy sie cieszyć zarówno doskonałą czystością, jak i  świeżym zapchem naszych ubrań"
-Sensitive Clothes-kolor niebieski-"odpowiednie do prania rzeczy osób o wrażliwej skórze. Sprawia, że ich   ubrania będą delikatne, a przy tym idealnie czyste"





Do przetestowania trafił mi się wariant pomarańczowy, który służy zarówno do prania rzeczy białych, jak i kolorowych. A prania u mnie .... uuu dużo. Codziennie jedna pełna pralka-zalety posiadania dwójki dzieci, Julki, która jest na etapie "mama daj ja sama" no i Dominik, który właśnie wkroczył w etap poznawania nowych smaków i na którym matka testuje metodę BLW (w skrócie pozwalam mu na samodzielne jedzenie).
2 opakownia kapsułek, jedno dla mnie, a drugie do rozdania dl znajomych. Dało mi to 15 prań, -jak się sprawdziły?
Już podaję:
-małe zgrabne opakowanie, które zmieści się w szafce łazienkowej, zajmuje dużo mniej miejsca niż wielkie worki z proszkami do białego, do koloru
-podczas zakupów nie targamy worów z proszkiem
-bardzo łatwe w użyciu, bo nie musimy martwić się odmierzaniem detergentu,  szukać na opakowaniu informacji ile użyć na jakie plamy, po prostu kapsułkę wkładamy do bębna pralki, wrzucamy rzeczy i pierzemy
-nic się nie wylewa, nic się nie rozlewa, a pralka czysta (moja ładowana od góry często ma zabrudzone komory)
-zauważyłam, że nie potrzebuję płynu zmiękczajacego, ponieważ rzeczy są miękkie i się nie elektryzują
-ogólnie całe pranie jest czyste, pięknie i długo pachnie świeżością, bez pozostałości proszku, a cała kapsułka całkowicie sie rozpuszcza nawet w niskich temperaturach
- porównując do innych środków piorących, z którymi miałam do czynienia, zapach jest najlepszy, długo trzyma się na tkaninach, a do tego nie jest wogóle drażniący
- "test marchewkowo bananowy" (nasze najtrudniejsze plamy) przeszedł idealnie, oczywiście po wypraniu w ten sam dzień, bo na stare plamy nie poradził, no ale jest to środek piorący, a nie odplamiający
-po 15 praniach mogę stwierdzić, że ubrania kolorowe nie straciły barwy, białe są cały czas białe, choć te lekko zszarzałe niestety nie odzyskały swej białości.
-najważniejsze-pomimo dość intensywnego zapachu, nie spowodował żadnych reakcji skórnych
Podsumowując: ceny różne, 30 zł, 20 zł, choć ostatnio widziałam je za 16 zł - myślę, że warto, bo mamy jedno opakowanie zamiast dwóch worków do białego i koloru, oraz nie trzeba używać żadnych płynów zmiękczajacych. A wygoda naprawdę jest.
Polecam, ja sobie kupię, jak wykończę proszek.









PODPIS

3 komentarze:

pirelka pisze...

Również dostałam do testowania te kapsułki, są rewelacyjne! Miałam do czynienia już z innymi i miałam mieszane uczucia, ale kapsułki Vizir sprawiają, że moje pranie jest tak czyste jak nigdy dotąd :)
Do tej pory używałam płyny do prania, teraz przerzucam się na kapsułki ;)

Unknown pisze...

od kiedy pamietam uzywam tylko persila :) ale wizir tez wyglada kuszaco :)

Czasem tak jest... pisze...

Używam proszku wizir do białego,ale często uczula.Pierze świtnie ale tak ,jak mówisz"od razu".Persil ze starymi plamami lepiej sobie radzi.

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting