Dove Derma Spa Youthful vitality dla skóry dojrzałej i bardzo suchej

Autor: Unknown

Intensywne nawilżenie i regeneracja skóry dojrzałej i bardzo suchej?
Z nowym Dove Derma Spa Youthful vitality zapewnisz regenerację i odpowiedni poziom nawilżenia nawet bardzo suchej i dojrzałej skóry.
No to zaczynamy delektowanie się nową serią od Dove. Krem do ciała, balsam oraz krem do rąk.


Balsam do ciała Dove Derma Spa Youthful vitality 


Dzięki połączeniu rewitalizującego serum oraz technologii Cell moisturisers wygładza dojrzałą skórę. Przywraca skórze sprężystość oraz młodzieńczy blask. Otula ciało, dając uczucie Spa każdego dnia.

200 ml lekkiego, bardzo przyjemnego w stosowaniu balsamu,pozwoliło mi na prawie miesięczną  pielęgnację ciała, która okazała się nie tylko cudownie pachnącą przygodą. ale też skutecznie poradziła sobie z przesuszeniem . Skóra jest miękka, bardziej sprężysta i nabrała gładkości.
Balsam ma minus, ponieważ dość długo się wchłania, po pierwszym użyciu na noc, przez cały kolejny dzień niestety rolował się na skórze , czułam się niezbyt przyjemnie z tłustą otoczką, pierwszy raz coś takiego mi się przytrafiło, jednak to wina mojej aplikacji, zauroczona zapachem, po prostu nałożyłam na siebie zbyt grubą warstwę, czego moja skóra nie przyjęła. Więc pamiętajcie -z umiarem.
Bardzo wygodna, poręczna, miękka tuba pojemności 200 ml. Zamknięcie typu press, solidne, spokojnie można zapakować do podróżnej kosmetyczki. 
Świetny, ale dla mojej skóry dość "ciężki" jeśli mogę tak napisać. Do stosowania co kilka dni, myślę, że bardzo dobrze sprawdzi się u posiadaczek bardzo przesuszonej skóry.
Pojemność i cena: 200ml 21,99

Krem do ciała Dove DermaSpa Youthful Vitality




Bogaty krem do ciała z technologią Cell-MoisturisersTM dodatkowo został wzbogacony rewitalizującym serum, dzięki czemu przywraca skórze dojrzałej sprężystość i odpowiedni poziom nawilżenia. Dodatek kwasów owocowych AHA sprawia, że kosmetyk wspomaga odnowę naskórka, dzięki czemu skóra dzień po dniu odzyskuje młodzieńczy blask. Aplikację uprzyjemnia aksamitna formuła kremu oraz wyjątkowy, owocowo-kwiatowy zapach, w którym wyczuwalne są akordy malin i mandarynek oraz róż i geranium.

Nauczona doświadczeniem z balsamem, krem do ciała, również stosowałam bardzo oszczędnie, i tu również sprawdziła się zasada mniej -znaczy lepiej dla mojej skóry. Krem ma bardzo lekką, puszystą konsystencję, troszkę przypomina mus. Łatwo się rozprowadza, dużo szybciej wchłania niż balsam i nie pozostawia tłustej otoczki. To masło spełniło wszystkie moje wymagania ,intensywnie nawilża, zmiękcza skórę, odżywia, niweluje grudki i zaczerwienienia ,  skóra jest elastyczna i taka pełna energii.
Opakowanie, to zakręcane pudełeczko, pojemności aż 300ml, . Moje dziecko już sobie zamówiło "mamo no proszę będę w nim trzymać Petshopy, a przecież widzisz, że ma mój ulubiony fioletowy kolor, apoza tym, ty wszystkie pudełka zawsze dajesz tacie do śrubek" No jak tu jej odmówić.
Pojemność i cena:  300 ml. 26 zł

Krem-kuracja do rąk  Dove DermaSpa Youthful Vitality




Wyjątkowo lekki krem do rąk do skóry dojrzałej. Dzięki połączeniu rewitalizującego serum  oraz technologii  Cell-Moisturisers, przywraca skórze dłoni sprężystość oraz młodzieńczy blask. Otula ciało, dając uczucie Spa każdego dnia.
Krem zamknięty jest w miękkiej, plastikowej tubce, niestety zakrętka często lubi gdzieś się schować ( ja po prostu jestem fanką zamknięć typu "klik" ). Gęsty,, treściwy, bardzo szybko się wchłania. Nie lubię lepiących się kosmetyków, dlatego ten krem do rąk jest u mnie jako jeden z pierwszych na liście zakupowej, on po prostu  pozostawia na skórze satynową powłoczkę, która się nie lepi. I to jest właśnie to, krem idealny w codziennym stosowaniu,szybki, lekki, bardzo dobrze regeneruje skórę dłoni, do tego pachnie cudownie, tak elegancko.
Bardzo dobrze spisał się w akcji regeneracja stóp, zlikwidował przesuszony naskórek. Tak po prostu będąc w domu podczas smarowania dłoni, nakładałam go też na stopy, a robiłam to właściwie dlatego, że po aplikacji  mogłam zaraz nałożyć laczki i  stopy mi się nie ślizgały,  nie przypuszczałam, że tak szybko i dobrze poradzi sobie z piętami. 
Pojemność i cena: 75ml  13,99 zł

Cała seria Youthful vitality jest przeznaczona dla skóry dojrzałej, ale nie sugerujcie się, bo doskonale sprawdzi się również u posiadaczek skóry bardzo suchej. Mnie zauroczyła swoim działaniem nawilżającym  i odżywiającym skórę.Zapach tych kosmetyków potrafi zauroczyć i bardzo pozytywnie drażnić nasze zmysły. Kojarzą mi się z wieczornym letnim spacerem, relaksują, wyciszają, oraz skórę naprawiają. 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting