Krem do rąk Dove Derma Spa

Autor: Unknown
Od kremu do rąk wymagam, by nawilżał, wygładzał i regenerował skórę. Musi się ekspresowo wchłaniać i miło by było, gdyby pachniał przyjemnie.
Dziś chciałam Wam przedstawić  Dove Derma Spa serii Goodnes, który ma nadać skórze miękkość, jedwabistą gładkość i promienny blask.


Zakręcana klasyczna miękka tubka pojemności 75 ml. Można postawić na zakrętce, dzięki czemu nie męczymy się z końcówką kremu. Biały, nie za gęsty, ładnie pachnący kosmetyk, który łatwo się rozsmarowuje i szybko wchłania. Pozostawia na skórze taką silikonową otoczkę, przez co mam wrażenie, że moje dłonie są śliskie, niestety na ochronna powłoka pozostaje tylko do pierwszego kontaktu z wodą, później znika. 
Skóra dłoni nabiera zdrowego blasku, jest jedwabiście gładka i miękka, staje się satynowa w dotyku. Wybieram go zarówno podczas codziennej pielęgnacji,oraz jak to mam czasem w zwyczaju jako maski na dłonie (lubię nałożyć sobie grubą warstwę kremu i założyć rękawiczki na jakieś 10-15 min) odżywienie się czuje, a nowy, lepszy wygląd dłoni i skórek widzi.
Nawilża, wygładza, do tego fajnie pachnie,Myślę, że przyda się osobom, które nie mają dużych problemów z suchością skóry.
A że czasem muszę się do czegoś przyczepić, to denerwuje mnie ta zakrętka, wolę "kliki", nie znoszę zakręcać kremu, kiedy mam tłuste dłonie.
Skład: Aqua, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Glycerin, Dimethicone Crosspolymer, Hydroxystearic Acid, Arachidic Acid, Caprylyl Glycol, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Dimethiconol, Disodium EDTA, Glucose, Hippophae, Plamitic Acid, Parfum, PEG-10 Dimethicone, Phenoxyethanol, Sodium Hydroxide, Stearic Acid, Xanthan Gum, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citral, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, CI 77891.

1 komentarze:

www.natalia-i-jej-świat.pl pisze...

Nie miałam go, ale ogólnie lubię kosmetyki tej marki.

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting