Siostra Ania i jej aplikacja Moja Ciąża

Autor: Unknown
Dziś chciałam Wam opowiedzieć o mojej współpracy z portalem Siostra Ania, jest to strona internetowa, na której  znajdziemy  porady z zakresu przygotowań do ciąży, pielęgnacji i zdrowia przyszłej mamy, niemowlaczka, jak i starszego maluszka.Na Forum możemy wirtualnie porozmawiać z innymi mamami, podzielić się radami, spostrzeżeniami czy też swoimi smuteczkami, no i oczywiście radosnymi chwilami.
Muszę też wspomnieć o fantastycznej osóbce, jaką jest Beata, która "pracuje" w Siostrze Ani, świetny kontakt, który zaowocował też na gruncie prywatnym, zawiązała się między nami nić internetowej przyjaźni:)

Jeśli lubicie gadżety komórkowe, to chciałam Wam przedstawić aplikację  Moja Ciąża. Na Wasz telefon przychodzi sms informacja, oczywiście spersonalizowana właśnie dla Waszej Ciąży. W sms otrzymujemy informacje i przydatne porady na temat tego czego możemy doświadczyć w każdym tygodniu, bardzo fajne są porównania typu" Maluch jest już wielkości bakłażana, ma 25 cm" "nie przestawaj do niego mówić, dziecko lubi słuchać Twojego głosu" "zacznij sypiać na lewym boku, to poprawia krążenie"
Bardzo sympatyczna przypominajka,  którą warto poczytać i stosować się do jej rad. Teraz gdy Dominik jest już z nami, lubię wracać do tych sms i powspominać sobie jak to moje dziecię w kwietniu tego roku było wielkości papai.
Ze strony technicznej obsługa jest banalnie prosta, wystarczy wykupić usługę na Stronie i czekać z niecierpliwością na kolejne wiadomości dotyczące rozwoju swojego Skarba. W zależności od potrzeby wybieramy odpowiednią usługę, co ważne wszystko w języku polskim, bo ztego co się orientuję można pobrać takie aplikacje ze stron anglojęzycznych, jednak polskie, to polskie:)
Dokładne informacje znajdziecie tutaj
Lubię tego typu gadżety, własny spersonalizowany kalendarz ciąży, to świetny pomysł dla kobiet, które nie przepadają za zapiskami w notesie, a chcą mieć wszystko w jednym miejscu bez obawy, że zapomną o kolejnej wizycie lekarskiej. No cóż w dobie nowych technologii takie gadżety są świetnym udogodnieniem, a do tego telefon mamy zawsze przy sobie, więc na bieżąco jesteśmy informowane o przebiegu ciąży.

Wszystkim przyszłym i obecnym mamom, życzę dużo przyjemności i radości z korzystania z całego portalu Siostry Ani , zarówno forum, zadając pytania Wirtualnej Położnej , oglądając videoblog Lidki, która zdradza nam swoje przeżycia dotyczące własnej ciąży, czy też korzystając z aplikacji Moja Ciąża, lub też jak ktoś woli tworząc wirtualny Album mojego dziecka, który będzie świetną pamiątką.


                                                         Siostra Ania


PODPIS

1 komentarze:

Anna Barańska pisze...

Ja jako jedynej aplikacji używałam kalendarza ciąży https://plodnosc.pl/kalendarz-ciazy/39-tydzien/ i myślę, że to mi całkowicie wystarczało. Tym bardziej, że był to okres dość specyficzny jakim jest cały połóg w życiu kobiety.

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting