Obsuwa z postami-czyli byle do wiosny

Autor: Unknown
Kolejna obsuwa z postami. Tak, niestety. Matka ma wszystko kuźwa: pralka jest, zmywarka jest, szybkogotujące gary są-są. Wszystko ma, co potrzeba do funkcjonowania, ale kuźwa chwili czasu dla siebie NIE MA.
Podziwiam dziewczyny, które mają dzieci a znajdują czas na bloga-ja nie umiem. Julka szaleje cały dzień, no dobra, ostatnio zauważyłam zainteresowanie klockami, które namiętnie układa .... 10 minut.Dominik sypia sobie snem sprawiedliwego całe pół godź, po to, aby następne dwie go zabawiać . Kot wiecznie włazi na fotele-potem mała go ciągnie za ogon -dziury na mojej pseudoskórze. Pies traci włosy-oczywiście ulubione miejsce do leżenia gdzie?-tak na kanapie. Drzewo tegoroczne niewysuszone dobrze-rozpalam 3-4 razy dziennie w piecu-bo oczywiście musi, no musi sobie zgasnąć.
Uff -wygarnęłam sobie, troszkę mi lżej.
A co u nas?
                                Julka dzielny pomocnik-no przy tej jej pomocy wszystko robię
                                dłużej i mam więcej sprzątania, ale nie zamienię tych chwil na nic
                                Bezzębne uśmiechy Dominika działają cuda
                                        Wygrałam u Margotki cudny zestaw Eveline- powiem Wam, że
                                        olejek arganowy jest super.
                                          Wieczorami gadam sobie z Furby-ale ciii to prezent od
                                           Gwiazdora dla Julki

                                   No i cynk od zaprzyjaźnionego Sklepu Happy Belly 
Przyszłe mamusie szybko zajrzyjcie, bo mają Wielką Wyprzedaż na fatałaszki i dodatki ciążowe, promocja dotyczy wszelakich bluzek, spodni, sukienek, tuniczek, piżamek, rajstop itp itd. Ubrania modne i wygodne, aż zaczynam zazdrościć przyszłym mamom, takich możliwości ubioru. Zostawcie swojej drugiej połówce otwartą Stronę ze sklepem-a na pewno skumają co chciałybyście dostać pod choinkę.
Pozdrawiamy
                         


PODPIS



33 komentarze:

Alicja S. pisze...

Nic dziwnego, że nie masz czasu.. Dużo cierpliwości Ci życzę i wolnej chwili dla siebie (nie jednej). Ah pamiętam Furby moich lat dziecięcych :)

Thestreetpink pisze...

i tak Cie podziwiam ! kochana napewno neidlugo znajdziesz czas;]

Angelika M. pisze...

Dasz radę :)

Żaneta Serocka pisze...

gratuluję wygranej, też mam ten olejek arganowy i zgadzam sie z Tobą, jest super

Zakochana w kolorkach pisze...

kochana mocno trzymam kciuki! na pewno wszystko ogarniesz;*

Natalia | jakpiekniebyckobieta.pl pisze...

Gratuluję wygranej :D

Kinga pisze...

Ferbki to cos co by moja Karola chciała, ale jak dla mnie ciut za drogi...

Kinga pisze...

Ferbi miało byc :)

miraga pisze...

Ja przy swojej córce jedynaczce do jej 2 urodzin nie miałam chwili dla siebie, wiec nie wiem, kiedy Ty przy dwójce miałabyś mieć czas na wytchnienie. Podziwiam i wierzę, że dasz radę.

Zareklamowana Paula pisze...

Takie już nasze życie... nie wiadomo w co ręce włożyć ;)
pozdrawiam

Kasia i jej kobiecy świat pisze...

Cudowny uśmiech Dominika :) na pewno rekompensuj Ci wszystko :) Trzymaj sie dzielnie

pirelka pisze...

Wcale Ci się nie dziwię, że nie masz czasu.. również podziwiam Kobiety, które znajdują czas na bloga ;)

http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

Ewa TK pisze...

Musisz mieć wesoło przy takich pociechach :) Pozdrawiam Ciepło.

Anonimowy pisze...

przypomniał mi się mój furby hihi:)

Anonimowy pisze...

Dziękujemy za komentarz.

gosiawk pisze...

dobrze że moja córcia 18 miesięczna umie się trochę zabawić czymś ale najlepsza zabawą jest stukanie po klawiaturze i naciskanie dziwnych kombinacji klawiszy których potem nie umiem przywrócić
Zabawki ja nie interesują najfajniej jest w garażu gdzie są rożne fajne rzeczy i rzecz jasna młotek

Madziakowo pisze...

czyli masz 2 dzieci? bo tytul bloga przeklamuje:)

Rincewind99 pisze...

Mam podobny zestaw od Eveline i bardzo polubiłam kosmetyki z olejkiem arganowym :)

luckywoman pisze...

Uśmiech dziecka to najpiękniejszy widok :)

Subiektywna pisze...

I tak Cię podziwiam, dasz radę :)

dakota pisze...

Kochana - dwójka dzieci to etat 24/7 - nie masz sobie co wyrzucać :)
a olejek arganowy też bardzo polubiłam :)

Tosia pisze...

Dzieci podrosną to będą dawały mamie z godzinkę spokoju, żeby mama o nich napisała na blogu :)

Pozdrawiam ciebie i Twoje pociechy :)

Lukrowa Mama pisze...

Oh kochana, wiem co znaczy brak czasu, dla mnie doba też powinna być dłuższa, ale tydzień mieć 8 dni :) ... Pamiętam Furby hehe :) Rewelacyjne są :)

Ciekawska Magdalena pisze...

OO FURBY pamiętam ,ze jak byłam mała to tez była na nie moda; p

Z mojego punktu widzenia pisze...

Pamiętam Furby z dzieciństwa :D

Tata pisze blog pisze...

Czasu zawsze jest mało :) A mamy to wiedzą najlepiej :)

MyWay pisze...

hehehe Furby:D jak oceniasz Jego możliwości i umiejętności?:D Dziadkowie wpadli ostatnoo na pomysł, że może by mojemu prawie czterolatkowi sprezentować.. podołałby gawędzeniu z Nim?;)
zapraszam Cię do zabawy: http://zawodkobieta.blogspot.com/2013/12/blogoteka-w-temacie-maego-czowieka.html

Unknown pisze...

Ech, ja nie mam dzieci, a brak mi czasu na bloga czy przyjemności... Chwilowo studia pochłaniają większość mojego czasu.

Anonimowy pisze...

Furby jest świetny , kiedyś miałam tą zabawkę i było sporo radochy ;)

Unknown pisze...

Nie dziwię się ze nie masz czasu :) Fajny ten Furby :D

Testerka pisze...

Nic dziwnego, że nie masz czasu, opieka nad dziećmi na pewno musi być bardzo czasochłonna. O matko, Furby! Jak ja o nim marzyłam w dzieciństwie :D

Ania - Kobieta Nieidealna pisze...

Mi się jakoś też ciężko ogarnąć,a mam jedno dziecko ;(
Ale jest taki wszędobylny i nie lubi jak siedzę przy komputerze. Ogólnie to psotnik mały i jest grzeczny jak są goście,albo jak my gdzieś jesteśmy.
chciałabym publikowac posty częściej,ale jakoś mi nie wychodzi ;(

Dobre Dla Urody pisze...

Ech, Kochana, skąd ja to znam... kuźwa ;) Ja ma trójkę, sama nie wiem jak mi się udaje pracować, blogować, do szkoły " latać " i o dom dbać, ( w piecu też palę tegorocznym ;( dobrze że kota nie mam, ale dzieci z psiakiem też nieźle rozrabiają, aż meble i dywany się przesuwają ;)
Damy radę!
Buziaki :*

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting