Wyróżnienie Liebster blog

Autor: Unknown
Dziękuję dziewczynki za miłe wyróżnienie. Jest to mój pierwszy tag, więc mam nadzieję, ze wszystko zrobię dobrze i nic nie namieszam.
Wyróżnienie Liebster blog, otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonana robotę. Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga, odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób( informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.
Nominuję: 
A co tam niech się dziewczyny pomęczą, właściwie to nawet fajna zabawa:)
A tu proszę  moje pytania dla Was:
1. Poranna kawa czy herbata?
2. Lato czy zima?
3. Puder w kremie czy w kamieniu?
4. Paznokcie naturalne czy sztuczne?
5. Ulubiona przekąska?
6. Mężatka czy panna?
7. Rower czy auto?
8. Kino czy seans w domowym zaciszu?
9. Podpaska czy tampon?
10. Na ból gardła syrop czy cukierek?
11. Ulubione zwierzę?


Pierwszą sprawczynią wyróżnienia jest: http://mamatestuje-blog.blogspot.com/
Pytania i moje odpowiedzi:
1. Morze czy góry? -morze
2.  Makaron czy ryż w zupie?-makaron
3.  Włosy naturalne czy farbowane?-farbowane
4.  Link do ulubionego bloga?-nie mam 
5.  Ulubiona piosenka?-clannad  robin hood
6.  Ulubiona potrawa?-ryż z truskawkami
7.  Czekolada nadziewana czy nie?-nadziewana
8.  Własne małe mieszkanie czy duży dom z rodzicami?-własny domek bez rodziców
9.  Ulubione warzywo?-kalarepka
10.  Ulubiony kolor?-turkusowy
11.Tytuł ulubionej książki?-"Wyznania gejszy"

5 komentarze:

Anonimowy pisze...

Dziękuję za wyróżnienie, bardzo się cieszę- to będzie mój drugi tag odkąd prowadzę bloga :)
Jutro na pewno się ukaże :)

Justyna pisze...

Dziękuje za wyróżnienie:) Bardzo mi miło:) Napewno post się ukaże niebawem:)

Subiektywna pisze...

Dziękuję za wyróżnienie, na pewno odpowiem :) Fajne pytania :)

Unknown pisze...

Bardzo dziękuję za wyróżnienie:*
Podobnie ja bym odpowiedziała z małymi różnicami:)

Margaretkaw pisze...

Ale się rozszalały te zabawy blogowe...

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting