Paczuszki i nowe współprace Jupi!

Autor: Unknown
Dziś pochwalę się, co obecnie testujemy, smakujemy, próbujemy.
Zestaw mieszanek przypraw od firmy Royal Brand
-wołowina po azjatycku
-kurczak po marokańsku
-wątróbka z owocami


Zestaw kosmetyków dla mnie i dla Julka od portalu Kosmeland   

Bingo Spa mam i ja:
-maska do twarzy ze 100% olejem winogronowym
-serum czekoladowo-miętowe do ciała
-balsam kokosowy do dłoni   

Maska do włosów przetłuszcząjących i z łupieżem od Pilomax
Nawilżający żel-krem Nivea( to akurat moja wygrana u Narji
No i coś dla pupci Julki krem na odparzenia Sudomax
Tak więc my testujemy i zapraszamy wkrótce na nasze recenzje.

11 komentarze:

Unknown pisze...

o przyprawach tej firmy słyszałam dużo dobrego ale ich nigdy nie używałam.

Unknown pisze...

Dobrze, że już jesteś z nami:)

Unknown pisze...

Krem do rąk Lirene jest nowością, więc jestem ciekawa jak się sprawdza.

Z mojego punktu widzenia pisze...

Ciekawe produkty :) czekam na recenzje :)

Kinga pisze...

ale Ci się nazbierało... gratuluję :)

Anonimowy pisze...

Ciekawi mnie jak się sprawi ta maska do włosów przetłuszczających się :)

Margaretkaw pisze...

Gratulacje, wszystkie paczuszki super :)Royal Brand aż 8? ja tylko 4, ktoś mnie nie lubi ... :(

Darin pisze...

Ta maska Pilomax mnie interesuje ;)
Jak się sprawdza ?
Zapraszam do siebie :D

Unknown pisze...

Bardzo fajne produkty. Najbardziej zaciekawiły mnie kosmetyki Bingo Spa:)

Z mojego punktu widzenia pisze...

co do maski winogronowej to moja pachnie ogórkiem, choć tam nic z ogórka nie ma :D rzeczywiście zapach trochę dziwny, ale nawet przyjemny;)

Unknown pisze...

Ale przesyłek, jestem pod wrażeniem :)

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting