Isana Kremowy żel pod prysznic masło Shea i owoc pasji

Autor: Unknown
Zakupy w Rossmanie, to czysta przyjemność. Julce kupiłam pampersy i chusteczki, sobie chociaż żel pod prysznic. A dostałam w gratisie podkład Astor.
No ale dziś właśnie o żelu pod prysznic Isana. Przyznam, że często kupuję kosmetyki nie w oparciu o ich skład, czy działanie, tylko kierując się zapachem. I tym sposobem stałam się posiadaczką żelu 300 ml za jedyne 3,99. Oczywiście zaintrygował mnie zapach, cudownie owocowy, ciekawiło mnie też co to jest  owoc pasji?  A ten owoc to po prostu marakuja (pasiflora), która działa kojąco i nawilżająco na skórę.
W skrócie na opakowaniu: czyści i pielęgnuje, umożliwia optymalną pielęgnację skóry wrażliwej. Ph przyjazne dla skóry.

Moja opinia: żel jest w poręcznej butelce w odcieniach różu, przeźroczystej, dzięki czemu widać ile go ubywa, oczywiście plus za opcje odwracania buteleczki. Konsystencja  na wygląd bardzo fajna taka perłowa jasno różowa, ładnie to wygląda. Niestety jest dość rzadki, więc sporo ucieka przez palce. Żel prawie w ogóle się nie pieni, no chyba, że nałożymy go na gąbkę, wtedy jakimś cudem uzyskujemy pianę, jednak nie każdy używa gąbki. Słabo wydajny, sporo trzeba go nakładać. Jedyny dla mnie plus, to jego fajny owocowy zapach, energetyczny i świeży, ale to tylko podczas wąchania butelki, podczas mycia, z ledwością go czułam, po umyciu i wytarciu się ręcznikiem, zapachu nie czuć już wcale.
Czy tanie oznacza kiepskiej jakości? Nie wiem, często kupuję tanio i jestem zadowolona, ale w tym przypadku, to dla mnie porażka i zdecydowanie nie wrócę już do niego. Spróbuję następne serie Isany.
Czy miałyście żele z Isany, i jak się u Was sprawowały?

2 komentarze:

Unknown pisze...

Żelu z Isany nie miałam chociaż dużo słyszałam o nich dobrego, szczególnie tych z olejkiem. Teraz są w promocyjnych cenach i chyba się skuszę:)
Pozdrawiam

Margaretkaw pisze...

Lubię żele Isana, bez przerwy kupuję :)

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting