Jesienne wieczory z Camellia Tea

Autor: Unknown
Wczorajszy wieczór zaplanowałam sobie spędzić w ciszy i spokoju. Julka "padła" do 19, mężula miał oglądać mecz Polska-Anglia. A ja chciałam oddać się błogiemu lenistwu z książką Lisy See pt. "Miłość Peonii"
Niestety mecz się nie odbył z powodu ulewnego deszczu-bez komentarza-tak własnie pokazaliśmy na co nas   Polaków stać(:
Na pocieszenie zaparzyłam sobie pyszną herbatkę, którą dostałam ze sklepu internetowego Camellia Tea.
Znajdziecie ich również na Facebooku tutaj
Zaczęłam od herbaty czarnej Rossetta. Jest to połączenie czarnej herbaty liściastej z kawałkami jabłka i rabarbaru, jej smaku i aromatu dopełniają płatki róży.
Czarna herbata zawiera antyoksydanty,które chronią komórki ciała przed uszkodzeniami.Picie tej herbaty korzystnie wpływa na serce i układ krwionośny. Hamuje rozwój komórek rakowych i spowalnia starzenie organizmu. Jabłko dodatkowo zawiera wiele cennych witamin, róża działa ogólnie wzmacniająco i przeciwprzeziębieniowo, a rabarbar oprócz właściwości przeciwzapalnych, poprawia apetyt i reguluje system pokarmowy. No i jak tu nie kochać herbat, które poprawiają humor, rozgrzewają zmarznięte stópki, a dodatkowo są zdrowe i mają dobry wpływ na organizm.
A to moja herbata, jak widzicie naprawdę ma płatki róży, przyznam że po zrobieniu zdjęcia przecedziłam ją przez sitko, bo akurat tą herbatę można zaparzać kilka razy. Ta herbata ma wyjątkowo aromatyczny, słodki zapach, który rozchodzi się po całym pomieszczeniu. To zapach róży, naprawdę pachnie jak róże z ogródka mojej mamy. W smaku również czuć różę i odrobinę jabłka, a rabarbar, który pewnie ma służyć jako kwaśne przełamanie słodkiego zapachu, nie jest wcale wyczuwalny. Jest to dobra, delikatna herbata, dla amatorów aromatycznych, różanych zapachów.
Czy kupię jeszcze-myślę, ze zimą na rozgrzewkę, 

1 komentarze:

miraga pisze...

Piłam Rossete, aromat był super.

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting