Autor: Unknown
Fa Sport Double Power 72h protection
Antyperspirant w sprayu
Cena ok 6-10 zł za 150 ml



Dezodorantów w sprayu nie używałam od bardzo dawna, co najmniej od czasów szkoły podstawowej, kiedy nie było tak dużej różnorodności w formie antyperspirantów. Osobiście preferuje zdecydowanie kuleczkę lub sztyft. Przeraża mnie to pryskanie, bo część mgiełki zawsze znajdzie mój nos i gardło, a poza tym jest straszne zimne i nieprzyjemne uczucie pod paszkami. Podejrzewam, że spray jest bardziej higieniczny niż kulka, bo nie styka się ze skórą, jednak i tak wolę formę kulkową.
Moja opinia:
Antyperspirant z serii Sport powinien mieć wzmocnione działanie, do tego producent zapewnia 72 godzinną ochronę przed brzydkim zapachem dzięki formule Duo-microcapsules. Nie do końca rozumiem ideę wielogodzinnego działania w przypadku antyperspirantu, bo i tak codziennie biorę prysznic i na nowo używam "antypota", no ale może kiedyś zdarzy się przypadek, że nie będę miała możliwości umyć się przez 3 dni, wtedy może się sprawdzić. 
Zapach przyjemny świeży, delikatny, lekko kwiatowy, niestety bardzo szybko się ulatnia, a ja akurat lubię jak mi ładnie pachnie pod paszkami cały dzień. Jeśli  chciałabym czuć na sobie tylko perfum, to skorzystałabym raczej z bezzapachowych produktów. Zostawia białe ślady, na szczęście dość szybko znikają, jeżeli zbyt blisko pryśnie się pod paszką, to niestety tworzą się grudki i spadają na ubranie, brudząc je. Ale działa, bo po całym dniu biegania za Julką w słońcu, nie czuć ode mnie nieprzyjemnych zapachów, jest zdecydowanie sucho.Nie podrażnia i nie wysusza skóry, dobry po depilacji.
Zalety:
-ładny zapach 
-wydajny
-nie podrażnia
-działa-chroni przed niemiłym zapachem
-poręczne opakowanie
Wady:
-może brudzić jeśli zbyt blisko się nim psiknie
Czy kupiłabym ten produkt ponownie-raczej tak, choć preferuję kulki

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting