Aktywny kolagen w żelu Dermo future Precision

Autor: Unknown
Witajcie. Dziś mam dla Was recenzję aktywnego kolagenu w żelu od Dermo Future Precision. Nie jest to moja pierwsza przygoda z kolagenem, ponieważ bardzo lubię od czasu do czasu wykonać na swojej twarzy taką kurację kolagenową. Jednak, to moja pierwsza kuracja z Dermo Future Precision.
Już dawno przekroczyłam barierę wieku 30 lat, ale szczęśliwie moja twarz (dzięki za geny mamusiu) prezentuje się dość dobrze. Niedawno moja 17-letnia siostrzenica oowiadała mi, jak to widziała kobietkę z dość  popularną ostatnio fryzurką z wygolonymi bokami-notabene ja obecnie też myslę nad taką fryzurką, no i ta moja siostrzenica wie, że taką fryzurke planuje sobie zrobić. Strasznie przeżywała tamtą Panią, że taka stara-conajmniej 38 lat i takie obcięcie, że za stara, takim starszym kobietom nie pasuje taka fryzura-Tak popatrzyłam na męża, pokiwałam głową, a mąż mowi do niej : "ale Ty chyba wiesz ile ciotka ma lat??? Ona odpowiada-no wiem przecież noo 30 lat. Powiem Wam, że urosłam z radości :) 
Cieszę się, że w wieku 38 lat, przypominam jeszcze trzydziestolatkę, dużo to zasługa genów, choć odpowiedni  sposób pielęgnacji też ma znaczenie w tej sprawie. 
Producent: 
Kolagen nazywany jest białkiem młodości, ponieważ odpowiada przede wszystkim za opóźnianie efektów starzenia się skóry. Kolagen stanowi 70 proc. masy białek skóry i 30 proc. całkowitej masy białka ludzkiego. Dzięki temu uważany jest za najważniejsze białko w ludzkim organizmie. Z upływem lat jego ilość ulega degradacji, co niekorzystnie wpływa na zmianę w naszym wyglądzie. Aktywny kolagen w żelu pozwala uzupełnić braki kolagenu w komórkach, dzięki czemu uelastycznia i zwiększa gęstość skóry. Ma on właściwości wpływające na nawilżenie, wygładzenie oraz na poprawę kondycji skóry. Zmniejsza głębokość i ilość nawet bardzo wyraźnych zmarszczek, zapobiega wiotczeniu skóry, poprawiając jej elastyczność oraz napięcie. Przywraca skórze właściwą gęstość i spoistość, wyraźnie odmładza i łagodzi rysy oraz poprawia owal twarzy. Sprawia, że skóra staje się jędrna i sprężysta oraz dłużej zachowuje młodzieńczy wygląd.Tenex aktywny kolagen w żelu efekty działania:- większa elastyczność- zwiększona retencja wilgotności- gładki, jedwabisty wygląd- redukcja zmarszczek mimicznych 
Sposób użycia
Jako zabieg wygładzający, uelastyczniający  i napinający skórę stosować raz dziennie na noc na skórę całej twarzy i szyi przez okres około 30 dni. Dla zwiększenia efektów i większej penetracji preparatu należy, po wchłonięciu aktywnego kolagenu,  zastosować preparat dotleniający Dermofuture z koenzymem Q10.
Skład: 
Aqua,Callagen, Hydroxyethylcellulose, DMDM Hydration, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone




Moja opinia: 
Buteleczka o pojemności 20 ml wykonana z ciemnobrązowego szkła. Aplikator, to szklana pipetka, łatwa do nakładaniażelu i manewrowania po twarzy. Lubie tgo typu rozwiązanie, bo jest najbardziej higieniczne, a do tego daje wrażenie takiej profesjonalnej pielęgnacji. 
Sam kolagen, to dość gęsty przeźroczysty, bezzapachowy rodzaj żelu, łatwo się go nakłada na twarz,  bardzo szybko wnika, wręcz wpija się w twarz, błyskawicznie wysycha, nie pozostawia tłustej ani lepkiej warstwy. Przypomina mi serum przeciwzmarszczkowe, ale też przypomina dobrą bazę pod makijaż, skóra staje się jedwabiście gładka natychmiast.
Ja stosowałam go według zaleceń producenta codziennie na noc. Jedno opakowanie wystarczyło na miesiac kuracji, przez ten czas na noc nic więcej nie stosowałam, choć raz w tyg. robiłam sobie jakieś maseczki. Ale generalnie, na noc sam żel. Z efektów jestem bardzo zadowolona, skóra jest dobrze nawilżona, gładka, zmarszczki mimiczne jakoś tak jakby rozproszone-nie-nie znikły całkowicie-cudów nie ma, ale cera stała się badziej jakby napięta, przez co zmarszczki są mniej widoczne. 
Skóra jest bardziej jędrna,  kolagen doskonale się u mnie sprawdził.Co mnie też cieszy, nic mnie na twarzy nie wysypało, ponieważ ostatnio 2 kremy pod rząd sprawiły mi nieprzyjemne niespodzianki. Kupić możecie np. tutaj. Cena 39 zł za opakowanie,jak dla mnie  jest do przyjęcia. A więc ahoj przygodo, kiedy będę czuła potrzebę kuracji kolagenowej, to już wiem co mam kupić. Zastanawiam się tez nad kuracją z wit C tej marki, choć teraz rozpoczynam kurację nanopeptydową-brzmi groźnie, ale myślę, że kolagenowa się sprawdziła, to ta chyba też będzie ok. 
Miałyście juz coś od Dermo Future Precision? 

2 komentarze:

miraga pisze...

Też lubię takie kuracje kolagenowe.

Kasia i jej kobiecy świat pisze...

Lubię kuracje kolagenowe.Kosmetyku z tej firmy jeszcze nie miałam,

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting