Kamuflaż niedoskonałości z korektorem Flos-lek

Autor: Unknown
Co powinno się znaleźć w dobrze dobranej kosmetyczce-oczywiście coś do kamuflażu, czyli  korektor. Dobry korektor ma za zadanie zakryć niedoskonałości urody-piegi, cienie pod oczami, przebarwienia, blizny czy nawet zmarszczki. Jeśli szukacie korektora, który zakryje  zaskórniki, wypryski, krostki czyli zmiany trądzikowe, to proponuję przyjrzeć się bliżej antybakteryjnemu korektorowi Flos-lek.







Jest to korektor w formie sztyftu, można go pomylić w torebce z długopisem bardzo ciekawe rozwiązanie,   Srebrne napisy się nie ścierają, łatwo go odkręcić, a zatyczka nie otwiera się sama.
Dodatkowo sztyft znajduje się w kartoniku z dokładnym opisem działania i składem, no tu akurat nie jest mi potrzebny kartonik-fajny pomysł, jednak nie do końca trafiony, bo i tak opakowanie wyrzucam od razu.
Zapach typowo pudrowy, jednak szybko znika, na twarzy go nie czuję.
Konsystencja przyjemna, miękka, no taka jak powinna być. Łatwo się go nakłada, chociaż ja jestem nauczona wklepywać korektor, a nie wmasowywać, więc przyzwyczajenie do pacynek bierze górę.
Ładnie wtapia się w skórę, dobrze kryjąc małe syfki, z dużymi sobie radzi, ale już tak dobrze nie zakrywa. Mam kilka małych blizn, które też są dobrze ukryte z jego pomocą.
Oprócz działania kamuflującego dodatkowo szybko wysusza i  goi wypryski oraz  zmniejsza zaczerwienienia.
Niestety dość szybko schodzi, więc warto go mieć cały czas przy sobie.
Więcej szukać nie będę, odcień 1 ivory świetnie współgra z moją jasną cera, co ma zatuszować, to sobie radzi, dodatkowo pomaga mi w walce z pryszczami i zaczerwieniami , działając antybakteryjnie i wysuszająco., a do tego kosztuje ok. 12 zł. 
To już ostatni kosmetyk z współpracy z marką Flos-lek. Fantastyczna P. Elżbieta przygotowała zestaw dopasowany do mojej cery mieszanej. Wiem już na pewno, że moja twarz bardzo lubi kremy, niestety płyn dwufazowy oraz miclearny u mnie spowodowały pieczenie, nie sprawdziły się, choć świetnie oczyszczają cerę.
Ale to jeszcze nie koniec Flos- leka na mojej twarzy, ponieważ przez  jedną taką  kusicielkę, zakiełkował w mojej głowie temat eco zestawu biocertyfikowanego- kremu do twarzy i pod oczy.
A poza tym zostało mi jeszcze sporo masełek do odkrycia.


                                                                 Flos-lek


24 komentarze:

Unknown pisze...

Fajny kosmetyk.Chyba się skuszę bo cena jest naprawdę przyzwoita.;)

macchiato707 pisze...

Ja już od dawna szukam idealnego korektora i nie mogę znaleźć :(

bazylove pisze...

Ja używam czasami korektora z avonu, który również jest antybakteryjny. Świetnie się sprawdza :)

zaczarowanaa pisze...

nie miałam ani razu korektora :)

IVONA pisze...

nie znam tego kosmetyku i prawdę mowiąc nie używam korektorow:)

Kinga pisze...

dobry, nie drogi i bardzo praktyczny :)

Natalia | jakpiekniebyckobieta.pl pisze...

Cena jak najbardziej zachęca do zakupu : )

FantasMałgorie pisze...

Nawet fajny:) lubię takie długopismowate:)

Nowakosiaaa pisze...

Wypróbuję go:)

Anna pisze...

Muszę się przyznać, że chyba jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku tej firmy. :P
Pora wypróbować.

li_lia pisze...

A wiesz, że miałam go na oku i jakoś nie mogłam się przekonać. A teraz wiem, jak wielki błąd popełniłam, nie zamawiając go.

miraga pisze...

Micel akurat u mnie sprawdził się świetnie.

Nefka pisze...

No nie powiem - jestem bardzo zainteresowana. Nawet nie wiedziałam, że Floslek ma coś takiego w ofercie.

Unknown pisze...

Wcale nie używam korektorów, nie mam takich potrzeb :)

zaczarowanaa pisze...

'na szkole' zapraszam :) anie nie jeszcze długa droga przede mną ;P

Angelika M. pisze...

Ja jakoś nigdy nie mogę dobrać idealnego odcienia korektora.

Thestreetpink pisze...

uwielobiam ta firme , dzieki Tobie kupie i jego;)

Unknown pisze...

ten korektor to coś dla mnie:)

Rincewind99 pisze...

Kiedyś przez lata używałam tych korektorów i bardzo je lubiłam. Teraz nie potrzebuję za bardzo takich na niedoskonałości, tylko na cienie pod oczami, więc szukam innych...

Anna | Kosmetykoholizm pisze...

Masełka są boskie!!!!

Dakota pisze...

Ja narazie kończę mojego MACa i będę zastanawiała się chyba nad czymś innym ;)

Alicja S. pisze...

noo a ja właśnie szukam korektoru, a ten widzę jest całkiem niezły:))

karolinssss pisze...

ostatnio poszukuję jakiegoś fajnego korektora, zatem dzięki za ten post! :D
co do telefonu, to jest to LG swift L7 :D polecam! :D
może obserwujemy? :)

testyprobeczki pisze...

cena przyzwoita, więc chyba się skuszę :)

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting