Madame Lambre i świetnie nawilżone oko

Autor: Unknown
Madame Lambre w swojej ofercie oprócz kosmetyki kolorowej, posiada również kosmetyki pielęgnacyjne.
Ja mam przyjemność sprawdzenia na sobie nawilżającego kremu pod oczy Aquatique Under Eye Cream.
Krem ma za zadanie:
-poprawę odnowy delikatnej tkanki okolic oczu
-poprawę jędrności, elastyczności i napięcia skóry
-poprawę kolorytu  i wyglądu skóry.
Składniki aktywne brzmią bardzo ciekawie: Haloxyl, algi morskie, olej z orzechów Macadamia, olej z migdałów, skwalan, Hyaluronic filing sphere-tego cudu w ogóle nie znam.



Jak zwykle pierwsza rzecz, która mnie urzekła, to piękne opakowanie, zarówno kartonik jak i pudełeczko z kremem starannie wykonane, niepowtarzalne i bardzo kobiece. Stanowią fajną ozdobę łazienkowej półki i są  tak rzucające się w oczy, że nie zapominam o ich użyciu. No ale oczywiście, nie pudełko zdobi kosmetyk, tylko jego działanie.
Krem ma delikatną żelową konsystencję, w lekko niebieskawym odcieniu i cudownym świeżym zapachu.
Nakłada się go łatwo, choć troszkę długo się wchłania i klei. Jednak jak już przeczekamy jego wchłanianie, to efekt jest satysfakcjonujący. Skóra lekko schłodzona, zrelaksowana, napięta i faktycznie nawilżona.
Oczywiście moje zmarszczki nie zniknęły (na upływający czas nic nie pomoże), jednak jestem bardzo zadowolona z efektu nawilżenia.
Cena 29,92 za opakowanie 15 ml.

18 komentarze:

Lukrowa Mama pisze...

To byłby chyba idealny krem dla mnie :) ! Efekt nawilżenia to na razie jedyny jaki potrzebuje w okolicach oczu :)

Kinga pisze...

madame lambre a piekne opakowania swoich kosmetyków...

Unknown pisze...

Opakowanie jest boskie. Za to już ma ogromny plus :)

Anonimowy pisze...

Kuszą mnie bardzo te kosmetyki przede wszystkim za cudowne opakowania :)

Margaretkaw pisze...

Piękne opakowania :)

AnnaBlog pisze...

Też go mam, jednak cierpliwie czeka no na swoja kolej ;)
muszę się w końcu zabrać za testowanie :)

li_lia pisze...

Moje kosmetyczne maleństwo :) I jak tu nie kochać Madame Lambre?

zaczarowanaa pisze...

opakowania zachwycają :)

Agnieszka eS. pisze...

Te opakowanie Madame Lambre są niesamowite! Ale z tego co czytam to idą w parze z jakością produktów :)

cieszę się, że nagroda się spodobała, miłego użytkowania! :*

QueenIris pisze...

Mam z tej serii krem nawilżający na dzień i efekty są bardzo pozytywne:)

Zareklamowana Paula pisze...

Opakowanie jest śliczne, ale z tego co czytam, nie tylko pięknie wygląda, ale i świetnie działa :D

Unknown pisze...

Będę musiała się wczytać bardziej w skład bo opis działania mi się podoba, jednak moja skóra jest mocno kapryśna.

PureMorning pisze...

Opakowanie ma przepiękne :))

Angelika M. pisze...

Śliczne te opakowania...

R- ROKSI pisze...

Produkty z tej firmy mają fajne opakowania:)

Unknown pisze...

Ja mam go jeszcze odrobinkę :) Zapraszam do mnie na konkurs :) http://testowanie-recenzowanie.bloog.pl/id,333750874,title,Konkurs-kosmetyczny,index.html

marwiol5722 pisze...

bardzo mnie zachwycaja opakowania madame lambre;)

Anonimowy pisze...

co tam krem, chciałąbym takie pudełeczko:)

Prześlij komentarz

 

Malinowa Chatka Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting